Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Inloggen - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Inloggen

@Joukon, dat kan kloppen. De inlog verdwijnt ook niet direct. Weet niet precies na welke tijd, maar na een dag of zo moet je weer inloggen. Als ik binnen een paar uur terug kom op het forum ben ik nog ingelogd.

Ik zag trouwens in een draadje uit 2017 dat dit toen ook al speelde.
gios schreef:
za 01 jun, 2024 23:32
Bij mij gebeurt het ook regelmatig. Chromebook.
Het werd gisteren nog erger, kon helemaal niet meer inloggen, zowel Chromebook als op Android. Wissen van cookies heeft eea verholpen.
gios schreef:
ma 03 jun, 2024 13:56
gios schreef:
za 01 jun, 2024 23:32
Bij mij gebeurt het ook regelmatig. Chromebook.
Het werd gisteren nog erger, kon helemaal niet meer inloggen, zowel Chromebook als op Android. Wissen van cookies heeft eea verholpen.
En vandaag? Nadat wereldfietsbeheer e.e.a. erover gemeld heeft van herstel?

Ik had vanmorgen ingelogd met iPhone en laatste versie iOS en browser Opera. Vinkje gezet voor onthouden inlog.
Verder heb ik geen "cloud". Synchronisatie op andere apparaten is niet aanwezig met deze browser.

In de middag opnieuw gebruik gemaakt van dit forum en inlog bleek nog intact.
joukon schreef:
ma 03 jun, 2024 19:25
gios schreef:
ma 03 jun, 2024 13:56
gios schreef:
za 01 jun, 2024 23:32
Bij mij gebeurt het ook regelmatig. Chromebook.
Het werd gisteren nog erger, kon helemaal niet meer inloggen, zowel Chromebook als op Android. Wissen van cookies heeft eea verholpen.
En vandaag? Nadat wereldfietsbeheer e.e.a. erover gemeld heeft van herstel?

Ik had vanmorgen ingelogd met iPhone en laatste versie iOS en browser Opera. Vinkje gezet voor onthouden inlog.
Verder heb ik geen "cloud". Synchronisatie op andere apparaten is niet aanwezig met deze browser.

In de middag opnieuw gebruik gemaakt van dit forum en inlog bleek nog intact.
Vandaag geen problemen meer
Bedankt voor alle info. Ik denk dat ik de instellingen voorlopig even zo laat staan. Graag melden als er toch nog problemen zijn.

Groet Phillip
Eindelijk, na twee weken, daar ontploft m'n hoofd ervan, tientallen pogingen, nu wel bereik na het inloggen! Moest daarvoor Chrome, die ik normaal ál in mijn computer heb, opnieuw installeren....
Ben nu weer thuis na ruim drie weken Zweden. Alleen nog niks op mijn smartphone....
Cookies, dat zijn "terroristen" op internet!
Welkom terug Martin.
Ik heb afgelopen week ergens geleerd dat je het volgende kunt doen:
Klik op het slotje links van wereldfietser in de tekstbalk of op je mobiel houdt je vinger op het slotje.
Dan krijg je onderstaand beeld.
Screenshot_20240611_210049_Firefox.jpg
Je krijgt de keuze om cookies en website gegevens te wissen.
Daarna weer inloggen en je bent terug.

Is het allemaal naar wens verlopen met de verkoop en de verhuizing?
Telefoon doet het ook weer! 8)
Poppink schreef:
di 11 jun, 2024 21:05
Welkom terug Martin.
Is het allemaal naar wens verlopen met de verkoop en de verhuizing?
Ja, toen we ons Zweedse huis bij de mäklare in Hagfors hadden aangemeld, was het binnen 48 uur verkocht! Niet eens op www.hemnet.se , de Zweedse Funda. De nieuwe eigenaren kennen we al, die komen uit ergens in Zuid-Holland. Ze hebben al een huis daar vlakbij om de hoek en aasden zowat 10 jaar op ons huis, aangezien ze veel kinderen hebben.
Voor ons erg emotioneel, na 21 jaar bezit van zo'n Zweeds droomhuis. Maar het wordt gezien onze leeftijden fysiek wat zwaarder. De lange reizen, onderhoud, correspondenties en bankieren in het Zweeds, jezelf steeds afvragen of het huis de strenge winters goed doorkwam.
Thuis veel dingen regelen, de instanties en nutsbedrijven om die over te dragen. Bergen papierwerk. Zo heb ik bijvoorbeeld de originele bouwvergunning uit 1978 in bezit. Bla bla....
@Poppink: thnx! Nu kan ik ook weer inloggen!👍
Op mijn computer weer inlogprobleem! Maar op de telefoon gelukkig nog niet. Wat een gedoe.
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 jun, 2024 08:30
Op mijn computer weer inlogprobleem! Maar op de telefoon gelukkig nog niet. Wat een gedoe.
Heb je wel met de rechtermuisknop op het slotje in de adresbalk geklikt?
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 jun, 2024 08:30
Op mijn computer weer inlogprobleem!
Wat bedoel je met ‘inlogprobleem’? Want je bent blijkbaar ingelogd.
Poppink schreef:
wo 12 jun, 2024 10:16
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 jun, 2024 08:30
Op mijn computer weer inlogprobleem! Maar op de telefoon gelukkig nog niet. Wat een gedoe.
Heb je wel met de rechtermuisknop op het slotje in de adresbalk geklikt?
Sorry @Martin. Met de linkermuisknop op het slotje.
Maakt niet uit, met linker- of rechter muisknopje kreeg ik hetzelfde venster op m'n computerscherm, zie hier.
20240613_193847.jpg
Je bent er bijna.
Martin.jpg
Martin.jpg (21.62 KiB) 329 keer bekeken
Klik op de cookies.
Dan zie je 2 dikgedrukte regels, wereldfietser en wereldfietser forum met een driehoekje links
Klik er op, het klapt uit en ineens kan je de cookies verwijderen.
Hoera, gelukt! :D
Sorry, drukke dag gehad, veel papieren afhandelen van de verkoop van het Zweedse huis. Het overdragen aan de nieuwe eigenaar van verzekeringen, de nutsbedrijven, de gemeente Hagfors, de Zweedse belastingen, en oude documenten (bijvoorbeeld de bouwvergunning uit 1978 heb ik nog). Hele ordnermappen dik. En dat alles in de Zweedse taal. M'n mailbox wordt er moe van. M'n vrouw verbaasde zich met opengevallen mond hoe ik het voor mekaar kon krijgen....
En dan nog vanmiddag wat klussen aan het keukenraam.
Vreemd, met deze computer heb ik problemen om in te loggen met Firefox (127.0 voor Mac). Ik krijg steeds de melding "Het verstuurde formulier is ongeldig. Probeer het nogmaals te versturen." Zelfs het weggooien van de koekjes helpt niet. Met Safari (Versie 17.5 build 19618.2.12.11.6) gaat het gelukkig wel.