Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VDO HC 12.6 fietscomputer hapert... - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

VDO HC 12.6 fietscomputer hapert...

Dat klinkt inderdaad als einde oefening. Zeker geen garantie meer?

Gebruik je de hartslagfunctie ook? Als het alleen om afstand, snelheid en rijtijd gaat, kun je bij Halfords voor een borrel en een sigaar een computertje kopen. Heb er vorig jaar een voor mijn neefje gekocht, koste iets van 6 euro.
Jazeker, die gebruik ik ook.
Ik heb intussen alles al geprobeerd, maar het lukt echt niet. Heb dan toch maar Futurumshop (waar ik em had besteld) gemaild. Ik mag hem toch nog terugsturen (is al meer dan 2 jaar geleden dat ik het ding gekocht heb), want heb 5! jaar garantie?!
Dus, maar even kijken of daar wat uitkomt.
Mocht ie nu weer binnen notime kapot gaan dan moet ik maar de goedkopere dingen gaan proberen...

Bedankt allemaal voor de reacties.
Michael W schreef:
Frank schreef:Tja, ik heb ook goede ervaringen met Cateye.
Ik ook, ooit een keer een draadloze gehad, maar gauw weer overgestapt op een Cateye met dikker draadje; de Enduro 8 dus en die doet het al zeker 15 jaar prima en heeft ook hevige regen- en hagelbuien overleefd. :wink:
Die heb ik dus ook....met dik snoertje. Ik gebruik deze ook op mijn racefiets. Je kan nl 2 wielmaten inprogrammeren. Een draadloze wil nog wel eens storen/uitvallen wanneer je onder stroomdraden of naast een spoorlijn rijd. Ook wanneer je een hartslagmeter draagt. De Cateye kost idd wat meer maar het is erg vervelend wanneer je fietscomputertje kapot gaat tijdens een vakantie.