Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fahrradmanufaktur T300 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fahrradmanufaktur T300

wordt vervolgd
Als ik tijd heb zal ik binnenkort eens de beloofde tekst maken over de minimum eisen voor een fiets voor de eerste fietsvakantie. Een verhaal over de eerste echte vakantiefiets is daarna een eitje.
Goed idee Wim. Ik kijk naar je artikel uit!
en ook naar het gezamenlijke stuk met aankoopcriteria in de fiets-wiki.

Groeten Frouke
Ja sorry, ik heb het nog een paar weken erg druk. Die fiets Wiki ben ik wat minder dol op: iedereen kan er vervolgens weer mee klooien. Ik ben professioneel gewend greep op mijn teksten te houden, en dat moet geloof ik maar zo blijven. Maar ik voel mij aangespoord.
Wim
@ T 400

Voor € 660 heb je het instap model met 24 versnellingen. Tel er € 105 bij en je hebt voor € 765,- een T400 met HS11 hydraulische remmen...

Tis maar een overweging.
yosan schreef:Er is op dit forum vrij weinig te vinden over de VSF T300: een budget vakantiefiets met 28" wielen. Vooral vanwege het stalen frame en de magura remmen lijkt het me een goede koop voor 900 euro.
Enige nadeel dat ik kan vinden is dat de velgen niet gebust zijn.
Zijn er ervaringen met deze fiets?
Om even terug te komen op de originele vraag: ik heb net een week mijn VSF T300. Nog maar een 50 km mee gefietst, dus veel kan ik er nog niet over zeggen.
Wel kan ik vertellen dat de velgen op mijn fiets Exal TX 19 zijn