Marco Meijerink schreef:Wauw Edwin, da's best wel snel. 4 weken voor een custom fiets. Wij hebben vooral op de testfietsen gereden. Binnenkort komen onze eigen bikes.
Tubus Duo vind ik best wel een aardige drager. Ding is bijzonder stevig en als je je wiel eruit haalt om de fiets klein te verpakken voor het vliegtuig wordt het pakketje een stuk kleiner dan met een reguliere drager.
Waar gaat je volgende trip naar toe?
Groet, Marco
Ja Marco, dat viel mij ook erg mee. De Koga van mijn vrouw was er ook na 4 weken, dus wat levertijd betreft zijn de beide merken aan elkaar gewaagd.
Ook zij heeft de Tubus Duo gekozen als voordrager. Het leek mij inderdaad wat handiger, compacter.
Ik ben wel onder de indruk van zowel de Koga Worldtraveller S als de Santos Travelmaster 3+ en we voelen ons erg bevoorrecht om op zulke fietsen op pad te mogen gaan!
We zijn nog aan het uitzoeken waar we naar toe willen. Landen als Denemarken (i.c.m. Zweden), Noorwegen, Schotland, de Alpen of Marokko staan op onze wensenlijst.
We hebben tot nu toe nog geen keuze kunnen maken.
Onze jongste zoon gaat uiteraard ook mee. Hij is dan 10 jaar en fietst op een Islabike Beinn 26" met eigen stuurtas (Ortlieb Ultimate Compact) en 2 Ortlieb Backrollers City.
Daarnaast wil onze oudste zoon van 18 ook graag mee. Hij is dit jaar met zijn Cortina transportfiets op pad geweest en wil graag met zijn Cube atb als bikepacker uitgerust mee.
De jongste kan gemiddeld 65 km per dag wel aan en ik denk volgend jaar nog wel wat meer en regen deert ons ook niet (dit jaar bijna iedere dag regen gehad, maar toch genoten!). In 2,5 week willen we zo'n 1.000 km gaan fietsen.
In de meivakantie, met Pinksteren, Pasen e.d. gaan we vast nog wel kampeertripjes maken in NL of net over de grens als voorbereiding op de zomervakantie naar.....?
Als we er uit zijn laat ik je het weten (wellicht heb je dan nog handige tips)