Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Waar ter wereld? - Forum Wereldfietser

Waar ter wereld?

Leuke kwis: http://picasaweb.google.com/lh/explore#whereintheworld

Mijn record tot nu toe is iets van 1480 punten ;-)
Das leuk Minko!!! :D
Eerste spelletje al 1276 ! maar ik ga nog ff door :wink:
Viaduc de Millau 300 m (976 punti)
Leon
Het gaat niet zo om de hoogte van de score, als je weer opnieuw begint krijg je vaak weer dezelfde fotos te zien :lol: . De hoogste score per plaatje is 1000 punten als je er exact 0km naast zit ;-)
in een keer 1573 punten voor 5 foto's
Leon schreef:Viaduc de Millau 300 m (976 punti)
Leon
Die had ik net ook. Ik zat er alleen 300 km naast.
De tovenaar schreef:Het gaat niet zo om de hoogte van de score.
Tuurlijk gaat het om de hoogste score!!!!
..zet hem op mannen :lol:
De tovenaar schreef:Het gaat niet zo om de hoogte van de score, als je weer opnieuw begint krijg je vaak weer dezelfde fotos te zien :lol: . De hoogste score per plaatje is 1000 punten als je er exact 0km naast zit ;-)
Het doet me aan dat spelletje memory denken.
Ook leuk is te proberen er zo ver mogelijk van af te zitten.
Blanche schreef: ..zet hem op mannen :lol:
moet jij zeggen Blanche...
Blanche schreef:Eerste spelletje al 1276 ! maar ik ga nog ff door :wink:
Blanche schreef:
De tovenaar schreef:Het gaat niet zo om de hoogte van de score.
Tuurlijk gaat het om de hoogste score!!!!
..zet hem op mannen :lol:
Ik snap niks van die puntentelling, op een gegeven moment stopt de teller de scores erbij op te tellen, en blijf ik steken op 18honderdzoveel ook al zitten er een paar +900 tussen

Edit: Ah ik snap het al, je moet in een serie van 5 foto's zoveel mogelijk punten scoren, dit totaal blijft staan todat je een hogere serie scoort, 2.335 is nu mijn beste score :)

Heeft iemand zijn eigen foto's al langs zien komen? :wink:
whave schreef:
Blanche schreef: ..zet hem op mannen :lol:
moet jij zeggen Blanche...
Blanche schreef:Eerste spelletje al 1276 ! maar ik ga nog ff door :wink:
Volgens mij begrijpen wij elkaar niet helemaal Whave ....
Er is een vrouw en een aantal mannen in dit draadje........De vrouw ben ik en aangezien ik mezelf niet ga aanspreken zeg ik nogmaals: Zet hem op mannen! :wink: Of is het beter als ik zeg: Zet hem op ! :lol:

@ Tovenaar....nee nog geen bekende foto's tegengekomen.
De tovenaar schreef: Heeft iemand zijn eigen foto's al langs zien komen? :wink:
Leuk spel, maar wat een baggerfoto's kom je tegen.
Jammer dat ze daar niet iets van een selectie op toepassen.
Michael W schreef: Leuk spel, maar wat een baggerfoto's kom je tegen.
Jammer dat ze daar niet iets van een selectie op toepassen.
Een selectie van Panoramio foto's zou inderdaad mooier zijn :roll:
ik vind het waardeloos, ik krijg foto's van alleen wolken en een takje, of van 2 mensen met verder totaal geen herkenningspunt. Daar kan niemand wat mee.
Heado schreef:ik vind het waardeloos, ik krijg foto's van alleen wolken en een takje, of van 2 mensen met verder totaal geen herkenningspunt. Daar kan niemand wat mee.
Het leuke van een waardeloze foto is dat er vaak meer informatie in zit dan je in eerste instantie denkt. Als je er langer naar kijkt en er over nadenkt blijkt ie steeds rijker te worden. Je moet een beetje zoals een detective denken die een misdrijf moet oplossen met nauwelijks aanwijzingen.