Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hutten trektocht 2008 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Hutten trektocht 2008

Dag Jim,

Wat hoor ik? Is er nog een plek in de stal over?
Alhoewel laat mij maar k(r)amperen, na de Paastocht is alles mogelijk. Als ik af en toe even in een warme hut kan buurten.

Afgelopen weekend heb ik gezien dat er nog een hoop moois valt te ontdekken bij onze zuiderburen.

Kortom ik ga graag mee.

Gr.
Betty

Boop schreef:Dag Jim,
Wat hoor ik? Is er nog een plek in de stal over?
Alhoewel laat mij maar k(r)amperen, na de Paastocht is alles mogelijk. Als ik af en toe even in een warme hut kan buurten.
Afgelopen weekend heb ik gezien dat er nog een hoop moois valt te ontdekken bij onze zuiderburen.
Kortom ik ga graag mee.
Gr.
Betty
Betty, ik noteer je als kampeerder. We hebben nu 20 deelnemers in een hut en 10 met eigen tent.
jim

Dan kom ik ook!

1 maal een tentje er bij.

Groet Wim
Hoi Jim,

Je kunt mij ook noteren. Als de hutjes vol zitten slaap ik gewoon in m'n tent. Ik heb er echt zin in gekregen na dit weekend vol zonneschijn ;-)

En ik sluit me bij James aan: It giet oan!
Groet,

Patrick

Dit jaar geen afwaskwast voor mij en geen snurkende hutgenoot voor medefietsers. Ik kies voor de tent! :o Zijn er meer fietsers die vrijdag naar Eindhoven fietsen vanuit omgeving Utrecht? Is er een Camping suggestie voor vrijdag zaterdag rond Eindhoven?
Mvgr, Eric

Hoi Wim, Patrick en Eric,

Jullie zijn met tent altijd welkom, naast de 5 hutten zijn er nu 12 tentjes.

jim

Eric op de Fiets schreef:Dit jaar geen afwaskwast voor mij en geen snurkende hutgenoot voor medefietsers. Ik kies voor de tent! :o Zijn er meer fietsers die vrijdag naar Eindhoven fietsen vanuit omgeving Utrecht? Is er een Camping suggestie voor vrijdag zaterdag rond Eindhoven?
Mvgr, Eric
Ik voel er voor om vrijdag naar Eindhoven te fietsen. Ik heb gekozen voor de trekkershut en er is een camping 17km vanaf Eindhoven station mét trekkershutten. Zou eerst met trein naar Utrecht kunnen komen. Vanuit Haarlem is Eindhoven in 1 dag beetje ver...
camping: http://www.sintjorishoeve.nl/ open t/m 31 oktober dus ít kin krekt :wink:

jimvdberg schreef:Hoi Wim, Patrick en Eric,

Jullie zijn met tent altijd welkom, naast de 5 hutten zijn er nu 12 tentjes.

jim
Hoeveel startvakken zijn er, Jim? :)

Eric op de Fiets schreef:Dit jaar geen afwaskwast voor mij en geen snurkende hutgenoot voor medefietsers. Ik kies voor de tent! :o Zijn er meer fietsers die vrijdag naar Eindhoven fietsen vanuit omgeving Utrecht? Is er een Camping suggestie voor vrijdag zaterdag rond Eindhoven?
Mvgr, Eric

Wat een opluchting ! :wink:
Heel misschien fiets ik mee op vrijdag met Anita en jou.
Ik mail je hier nog wel over Eric!

Hmm, tsja, als Kempisch bewoner zou ik de campings misschien moeten weten, maar ja dicht bij huis he... :D


Camping Molenvelden, Veldhoven is het dichts bij het station denk ik

http://www.camping-molenvelden.com/

IN Heeze heb je nog de Heezerenbosch, ligt misschien wel in de buurt van de route, (dit heb ik nog niet gecontroleerd.)

minicamping in Heeze (station NS aanwezig)
http://www.v-r-t.nl/vrt_meulendijks_01.htm

Eric op de Fiets schreef:Dit jaar geen afwaskwast voor mij en geen snurkende hutgenoot voor medefietsers. Ik kies voor de tent! :o Zijn er meer fietsers die vrijdag naar Eindhoven fietsen vanuit omgeving Utrecht? Is er een Camping suggestie voor vrijdag zaterdag rond Eindhoven?
Mvgr, Eric
Tussen Valkenswaard en Leende zitten twee natuurkampeerterreinen. Leenderbos en Klein Frankrijk. Erg mooie rustige terreintjes, maar ik weet niet uit mijn hoofd wanneer ze winterstoppen.

Volgens mijn Groene boekje:

Het Leenderbos open van 1/4 - 31/10 en Klein Frankrijk van 14/3 - 4/11

Groetjes,
Frank

Mijn vriendin en ik sluiten ons ook graag aan bij de groep.
We nemen een tentje mee.

Het wordt druk, dit jaar!
Leuk hoor. :wink:

Ikzelf ga infietsen een weekend voor dit weekend in ardennen en de eifel met Wouter, Rene, Marloes, Jans en Douwe :wink:

Blanche schreef:Het wordt druk, dit jaar!
Leuk hoor. :wink:

Ikzelf ga infietsen een weekend voor dit weekend in ardennen en de eifel met Wouter, Rene, Marloes, Jans en Douwe :wink:
en als mijn agenda het had toegelaten, dan was ik lekker in het donkere zuiden blijven hangen en had ook graag aan de Huttentocht meegedaan.

Helaas, andere verplichtingen.

Maar we hebben vast een hoop voorpret met ons "Ardennen/Eifel offensief"

Ik wens jullie veel huttenpret :D

Groet

Jans

Hey,

Misschien dat ik ook vast aanfiets op vrijdag, mits ik mijn dienst van vr op za eruit kan gooien. Zijn er nog mensen uit omgeving Nijmegen?
eventueel kan ik ook nog aansluiten bij de utrechtgangers.

Gr. Betty

Hoi allemaal,

Na vele jaren alleen gereisd te hebben (meestal zonder fiets), Ga ik toch een keer wat gezelligheid opzoeken.

Dus dan maar een tentje erbij!.... (laten we hopen dat tatteljee mijn nieuwe slaapzak op tijd klaar heeft :) )

groetjes

Shane

Hoi,

Fantastisch plan.

Ben pas verhuisd naar Belgie en wel naar de provincie Antwerpen. Ik woon niet al te ver van Mol (bij knoopunt 75 in Booischot) en kom zaterdag graag naar camping Zilvermeer. Voor de liefhebbers. Ik wil wel even kijken welke restaurants er in de buurt zijn. Zondag fiets ik evt. nog een stukje mee richting Eindhoven om daarna af te buigen.

Ik zal eens kijkje of ik een tent kan vinden :D en of mijn vriendin te porren is voor dit plan.

Groeten,

Rutger

Rutger schreef:Hoi,

Fantastisch plan.

Ben pas verhuisd naar Belgie en wel naar de provincie Antwerpen. Ik woon niet al te ver van Mol (bij knoopunt 75 in Booischot) en kom zaterdag graag naar camping Zilvermeer. Voor de liefhebbers. Ik wil wel even kijken welke restaurants er in de buurt zijn. Zondag fiets ik evt. nog een stukje mee richting Eindhoven om daarna af te buigen.

Ik zal eens kijkje of ik een tent kan vinden :D en of mijn vriendin te porren is voor dit plan.

Groeten,



Rutger
Rutger, bij de knooppunten 73 en 74 (bij de toren en het kruispunt van twee kanalen) is de Pannenkoekenboot.