Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hutten trektocht 2008 - Forum Wereldfietser

Hutten trektocht 2008

WF'ers!

Wordt er weer een Hutten trektocht georganiseerd in 2008?
Vorig jaar was erg gezellig - hopelijk kunnen we weer in 2008 genieten van:

Frisse fietsen, Cosy hutjes en Lekker eten!

Afbeelding
Photo: The one and only BvdM

Wie is dat rare blauwe mannetje op deze mooie foto? :lol:

Ik heb vernomen van mister huttentrektocht, de javaanse prins, Jim dat er weer een in het vat zit! Nu maar wachten op meer info en en heel mooie Indian summer. Die mag wat mij betreft al nu en zeker rond 25 september starten.

Succes met je tocht Jamie!

Blanche schreef:Wie is dat rare blauwe mannetje op deze mooie foto? :lol:
Fiets Smurf?

Hey James, je voelde het helemaal goed aan want ik zojuist een plannetje in elkaar gezet.

huttentrektocht MOL 1/2 november 2008
Zaterdag vertrek om 10.00 uur vanaf station Eindhoven
We fietsen naar België en slapen op de camping Zilvermeer, vlakbij Mol, klik hier:
http://www.provant.be/vrije_tijd/domein ... ernachten/
Daar zijn trekkershutten en je kan er ook gewoon je tentje opzetten.

Wat is een trekkershut?
In een rekkershut is plek voor 4 personen, de totale prijs bedraagt € 34,00. Elke hut beschikt over een tafel, stoelen, bedden en een eenvoudige kookmogelijkheid. Dat biedt het grote voordeel dat je geen tent, matje en brander hoeft mee te nemen; een slaapzak en kussensloop volstaan. Bovendien is er verwarming aanwezig in de goed geïsoleerde hutten, zodat je geen kou hoeft te lijden.
Voor wassen en plassen is er geen plaats in de trekkershut zelf, maar de sanitaire voorzieningen van het recreatiecentrum zijn uitstekend.

Wat doen we met eten? Zorg zelf voor lunch en ontbijt. Voor de zaterdagavond is het plan om in één van de restaurantjes in de buurt te gaan eten. Je kan uiteraard ook zelf koken, in de hutten is een keukentje, neem wel zelf een pannetje mee. In Retie is een Aldi.
--------------------------------------------------------------------------------
Route
Zaterdag de volgende fietsknooppunten:
96 station Eindhoven
2
91
3
4
48
36
49
30
32
33
29
93
94
96
56
na 43km grens
56
55
58
32
63
62
61
65
39
40 (hier kunnen we afbuigen naar Retie voor boodschappen)
41
42
43
73
50
na 88km camping Zilvermeer
--------------------------------------------------------------------------------
Zondag
50
73
74
12
72
77
22
na 15km grens
22
18
19
20
21
na 23km centrum Bergeijk in
vervolgens richting Westerhoven naar knooppunt 5 (29km)
5
26
27
31
32
33
217
38
59
54
53
52
50
76
27
77
94
95
97
na 82km Station Eindhoven.

Belangstelling?
Geef je op bij jimvdberg (at) gmail (dot) com. Geef gelijk even door wat je van plan bent met het avondeten zaterdagavond.

Vorig jaar was het reuze gezellig en hebben we samen mexicaans gekookt.
Kijk maar.


Afbeelding

Blanche en James: kan ik jullie noteren voor dat weekend?

jim

jimvdberg schreef:Blanche en James: kan ik jullie noteren voor dat weekend?

jim
YEP!
Als het weer een beetje normaal is, ga ik mee Jim!
Ben nog niet uit mijn keuze tent of hut. Heb jij nog wat speciaals afgesproken over de kampeertarieven? (ook al is het een huttentocht :wink: )

Wat kost een tent + een persoon?
Wat kost een tent + twee personen?

Blanche

Hee, leuk, dat red ik nog net voor mijn vakantie. Mijn aanmeldingsmailtje is onderweg :)

Jippie !!!!
Een echte trektocht, count me in ;-)

Blanche schreef:YEP! Als het weer een beetje normaal is, ga ik mee Jim!
Ben nog niet uit mijn keuze tent of hut. Heb jij nog wat speciaals afgesproken over de kampeertarieven? (ook al is het een huttentocht :wink: )
Wat kost een tent + een persoon?
Wat kost een tent + twee personen?
Blanche
Gezellig! En natuurlijk wordt het een mooi herfstweekend, daar gaan we voor.
Een hut kost € 35 voor maximaal 4 personen, een kampeerplaats (schrik niet) € 11 voor maximaal 6 personen.

Tussenstand: er staan al 10 deelnemers genoteerd.

jim

WHoopieieie, een tochtje door mijn achtertuin...

Dat kan ik moeilijk laten schieten :)

BTW Jim
waarschijnlijk heb je het al uitgepuzzeld, vlakbij de camping, bij de Baileybrug richting postel ligt een restaurantboot. De brug over en dan links langs het waterligt een pannekoekenboot. Bij de pannekoekenboot weer het water over staat tegenwoordig een 30+ meter hoge uitkijktoren die overdag gratis te beklimmen is.

De avond ervoor heb ik bedrijfsfeest, moet even zien of ik dan wel om 10 uur in EIndhoven kan zijn, anders haak ik wel ergens aan op de gok of mobiel overleg. :)

Jim,

Noteer mij ook maar voor de huttentocht, leuk!

Marianne

Jim,

Ik ben ook van de partij!
Hopellijk ben ik tegen die tijd weer een beetje bijgekomen van de Duchenne Heroes tocht!

Groetjes,

James

Fiets....check!
Whisky....check!
Snickers.....check!
It giet oan!

Het gaat hard, de teller staat inmiddels op 19 deelnemers. Er zijn 5 hutten beschikbaar, daar kunnen maximaal 20 mensen in terecht. Verder kan je altijd mee als je in je tentje slaapt (Lars?).

En wel komen hoor, de hutten zijn gereserveerd en moeten toch betaald worden. In elk geval wordt het mooi weer, dat heb ik al geregeld (en zoals James zegt: slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding).

jim

Hoi,

Ik slaap idd in mijn tentje Jim !
En hoop op wat nachtvorst ;-)

See ya !

Ik doe ook mee, ik zal zondag meefietsen van Mol naar Eindhoven en dan fiets ik zelf terug naar België de dag erop en moet ik een dagje verlof nemen op school :).

Ik wil ook graag mee en neem mijn tent mee.
en zoals James zegt: slecht weer bestaat niet, alleen slechte kleding).
Zo'n weekend is meteen een goede reden om eindelijk eens die goede kleding te kopen :-)

Suus schreef:Ik wil ook graag mee en neem mijn tent mee. Zo'n weekend is meteen een goede reden om eindelijk eens die goede kleding te kopen :-)
Hoi Suzanne, eeeh Suus, hoe is het met mijn buurvrouw? Je staat op de lijst en wel bij de tent-deelnemers, die zijn altijd welkom. Voor de hutten ligt dat anders. Thans 29 september is er nog 1 plek over in één van de hutten. Wie?

jim

Hoi Jim, gaat prima, net weer een leuk fietsweekend gehad in Brabant!

De Belgische fietsers zijn niet zo enthousiast over het slapen in tenten heb ik dit weekend geleerd, misschien wil één van hen mee in de hut :-)

tot bij AH!

Suzanne

Suus schreef:Hoi Jim, gaat prima, net weer een leuk fietsweekend gehad in Brabant!

De Belgische fietsers zijn niet zo enthousiast over het slapen in tenten heb ik dit weekend geleerd, misschien wil één van hen mee in de hut :-)

tot bij AH!

Suzanne
Hoi Suus,

de Belgische fietsers hebben heel goed geslapen in hun tentje. Toch als ik de keuze heb, kies ik wel voor wat meer confort. Ik had me al aangemeld voor de huttentocht.

tot dan,

Hein