Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat heb jij vandaag aan je fiets gedaan? - Pagina 21 - Forum Wereldfietser

Wat heb jij vandaag aan je fiets gedaan?

403 berichten
Mijn bolide eens goed gewassen en weer netjes in de wax gezet van cyclon, morgen nog eventjes boutjes schroefjes en noem maar op in de vaseline, spaken een druppel olie en klaar voor de volgende pak vorst met mogelijk sneeuw.

Tevens een nieuwe Garmin mount gemonteerd, oude was gescheurd aan de binnenkant door een val waardoor het apparaat er redelijk losjes in zat.
Op een heel kleine beschadiging na op de rechter rem hendel, welk nu bij getipt is, en op het metaal van het handvat gelukkig geen andere schade.
1000013372.jpg
Het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk maar de mount (en GPS) zo ver vooruit is voor mij dan weer onhandig, ik heb die toch liever midden op het stuur. Gelukkig zijn er ook losse inserts te koop en heb je denk ik ook wel een lan-yard (of beveiligingskabeltje) om je GPS aan het stuur te bevestigen mocht die toch eens besluiten te gaan vliegen.
Leontje schreef:
za 17 jan, 2026 15:00
Mijn bolide eens goed gewassen en weer netjes in de wax gezet van cyclon, morgen nog eventjes boutjes schroefjes en noem maar op in de vaseline, spaken een druppel olie en klaar voor de volgende pak vorst met mogelijk sneeuw.
Het is best wat arbeid, resultaat mag er zijn en na alles opgeruimd hebben de stijve rug wordt genegeerd, want blij dat het er op zit. :D