Nee natuurlijk niet. Al kan ik me wel indenken dat niet iedere bikefitter evenveel affiniteit en ervaring heeft met vakantiefietsen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nee natuurlijk niet. Al kan ik me wel indenken dat niet iedere bikefitter evenveel affiniteit en ervaring heeft met vakantiefietsen.
Maar de geometrie van de mens is iedere keer hetzelfde, dus bij mij is de horizontale en verticale afstand van mijn zadel tot aan de trapas bij iedere fiets hetzelfde. En dus moet een bikefitter ook met andere als racefietsen overweg kunnen.ik weet dat de geometrie van alle soorten fietsen anders is
Die bikefitting is van voor de Val van de Berlijnse Muur. Mooi dat je die uitdraai al die jaren bewaard hebt!
Je zadel 2 cm omhoog is een groot verschil! Dat kost uiteraard tijd om aan te wennen. Ik zou je zadel zeker niet na 1 rit weg doen, geef het een aantal ritten om te wennen.Mario Cipolla schreef: ↑za 06 sep, 2025 19:19Hallo
Na jullie berichten ben ik gisteren naar een goede plaatselijk fietswinkel geweest en even nakijken, blijkbaar was 2 cm te laag en de houding was goed, vandaag heb ik 150 km gefietst, helemaal geen last van spierpein of knie, wel van de zadel, ik heb een sqlab 611
Beter een andere zoeken?
Mvg