Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1896 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

37905 berichten
Pierre, ik zou even de GPS-data uit het plaatje verwijderen. Dit maakt het iets te gemakkelijk.
_Peter_ schreef:
za 30 aug, 2025 15:51
Pierre, ik zou even de GPS-data uit het plaatje verwijderen. Dit maakt het iets te gemakkelijk.
Dank! Ik wist niet dat die locatiegegevens meegingen. Nu met een prinsscreen OK?
Pierre Noiret schreef:
za 30 aug, 2025 16:00
_Peter_ schreef:
za 30 aug, 2025 15:51
Dank! Ik wist niet dat die locatiegegevens meegingen. Nu met een prinsscreen OK?
Ook goed maar je kan ze ook gewoon als bijlage in het bericht plaatsen (zonder gps data natuurlijk)
Er zijn maar weinig plaatsen met vier koeltorens tegelijk. Vukovany in Tsjechië bijvoorbeeld. Doel en Maasbracht hebben ieder maar twee en in Tihange drie. Wel andere vier of meerdere koeltorens gevonden, maar de taillevorm en de rand wijken daar af.
Misschien in Frankrijk, daar zijn wel veel kerncentrales.
Martin E. van Doornik schreef:
za 30 aug, 2025 19:24
Er zijn maar weinig plaatsen met vier koeltorens tegelijk. Vukovany in Tsjechië bijvoorbeeld. Doel en Maasbracht hebben ieder maar twee en in Tihange drie. Wel andere vier of meerdere koeltorens gevonden, maar de taillevorm en de rand wijken daar af.
Misschien in Frankrijk, daar zijn wel veel kerncentrales.
In Cattenom heeft de centrale vier koeltorens als ik me niet vergis.
(Beschouw dit niet als een deelname aan het spelletje, ik heb geen raadplaatjes)