door
robgru » di 08 jul, 2025 08:24
Peter. Polariteit,
Bedankt, helder en nuttige informatie.
Ter informatie mijn eerste trip reed ik op het papieren roadbook van europafietsers werkt prima wel paar dagen nodig gehad om te wennen.
Ik ben klein beetje een nerd en kan met moeite accepteren als de IT niet werkt.
Die routes in biriti zijn bruikbaar ook gescheiden links rechts.
Het heeft te maken met de de gpx bestand standaard die beetje ruim kan worden geïnterpreteerd, komoot voegt zaken toe bijvoorbeeld dan is het inlezen ook weer problematisch dan lees ik het bestand in in een gpx viewer editor en save het dan worden de Komoot toevoegen verwijderd en kan ik het inlezen.
Inderdaad route maken in Brouter is erg goed en is probleemloos
Heb eurovelo een bericht gestuurd maar geen antwoord.... Typisch een politiek gestuurde organisatie niet klant gericht wel erg jammer, zou goed zijn als de Fietsersbond of deze club eens aan de bel trekken omdat dit probleem eenvoudig te verhelpen is.
Ben nu weer 2 dagen bezig geweest niet full time om uit te zoeken hoe ik aan een werkend gpx track kon komen.
Ter informatie ik rij nu al jaren met een knullige bryton 420 met zwart wit schermpje (altijd afleesbaar) dat geeft alleen een kruimelspoor aan en hoeveel meters naar de bocht met een pijltje en kan 30 uur op een lading functioneren.
Hoe eenvoudiger die IT hoe meer tijd erover blijft om te fietsen