Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bijlagen in PB niet meer mogelijk? - Forum Wereldfietser

bijlagen in PB niet meer mogelijk?

Om Martin te helpen met zijn WiFi probeer ik een plaatje toe te voegen aan het bericht maar wat ik ook probeer, de knop reageert nergens op. Dit was in 2021 en eerder ook al eens het geval maar speelt blijkbaar nu weer of ik doe iets niet goed, ook altijd mogelijk, als je geen fouten maakt leer je tenslotte niks.
Je hebt gelijk. Ik heb geen idee of dit ooit wel gewerkt heeft, heb dit nog nooit gebruikt.
Ik zal eens kijken of ik de instelling die dit regelt kan vinden.
Instelling gevonden:
Schermafbeelding 2025-03-16 200556.png
Schermafbeelding 2025-03-16 200556.png (9.09 KiB) 5321 keer bekeken
En helaas stond hij al op "Ja", dus er gaat 'ergens' iets fout. Ik ga op zoek, maar het kan even duren.
(Als er phpbb-kenners in de zaal zijn die dit probleem kennen, en vooral de oplossing, hoor ik dat graag per PB (mag zonder bijlage :) )
Kan je niet gewoon zelf de img-tags typen en de url er tussen plakken? WErkt hier gewoon...
Polariteit schreef:
ma 17 mar, 2025 09:34
Kan je niet gewoon zelf de img-tags typen en de url er tussen plakken? WErkt hier gewoon...
Daarmee voeg je geen bijlage bij, maar een link naar afbeelding in. Dan moet die afbeelding dus wel ergens online staan, en dus niet zomaar een screendump of eigen afbeelding.
Polariteit schreef:
ma 17 mar, 2025 09:34
Dat werkt maar dat noem je dan een work-around en geen oplossing voor iets wat niet werkt.