Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Je nieuwste aanwinst - Pagina 133 - Forum Wereldfietser

Je nieuwste aanwinst

2647 berichten
Mijn vrouw had onlangs een Moderne Gravel Bike gezien die haar wel leuk leek. En ik heb een zolder vol met onderdelen, dus zegde toe er een voor haar te bouwen.

Ik kom met de voorraad oude meuk een heel eind, maar ontkom er voor de juiste look & feel toch niet aan een paar hippe dingen nieuw te kopen.

Vandaag kwam de achterderailleur binnen: een Alivio M3100. Matzwart (een absolute must voor een Moderne Gravel Bike) en hij kan een 11-36 cassette aan. Best een goed ding voor een geeltje.

Afbeelding
Een Moderne Gravel Bike heeft schijfremmen, komen die er ook op?
DaVinci schreef:
za 19 okt, 2024 20:08
Een Moderne Gravel Bike heeft schijfremmen, komen die er ook op?
Nee. Het frame dat ik heb hangen en wil gebruiken is een aluminium trekking-frame van een jaar of twintig oud. Origineel voor V-brakes ontworpen, maar omdat ik een setje Claris-grepen wil gebruiken zullen er cantilevers op komen, met power hangers.
Carbon disc vork d’r in en achter helemaal niks, lekker clean 8)
non-fixie schreef:
vr 18 okt, 2024 23:31
. Best een goed ding voor een geeltje.
Hoe is het mogelijk dat ze dat kunnen maken voor die prijs. Aan de andere kant als je naar de Action gaat met een geeltje kom je ook met een kar vol thuis.
Grandonneur schreef:
zo 20 okt, 2024 00:24
Carbon disc vork d’r in en achter helemaal niks, lekker clean 8)
Wel mooi, maar het geeft meteen zo'n rommel op de eerste afdaling. :wink:
Afgelopen week een mooie Vittorio gekocht van bijna 25 jaar oud.
Meestal zijn deze te koop in Alkmaar en omstreken maar deze stond hier redelijk in de buurt te koop voor een leuke prijs, compleet met een goeie Zefal HPX pomp.
Deze heeft 48-spaaks wielen met Shimano tandemnaven. De achternaaf heeft schroefdraad voor een sleeprem.
Gisteren wat aan gepoetst, het frame heeft een paar kleine plekjes maar is verder heel gaaf.
Vittorio 2.jpeg
Vittorio 3.jpeg