door
fl78 » za 05 okt, 2024 14:41
Had met alle liefde en plezier de fiets lokaal gekocht als men duidelijk was dat de fiets binnen een maand uit de collectie ging. En daarmee ook ruim 250,- goedkoper zou zijn. In plaats van zeggen vooral nu kopen want ze zijn bijna uitverkocht je rijk rekenen op een mogelijke inruil waar nog niets over was gezegd. We kunnen het vandaag allemaal regelen.
Dan kijk je online en zie je de fiets met die korting over de grens staan. Die grens welke notabene een paar kilometer van je huis af ligt.
Er gaan wat zaken mis een simpele bout van een standaard en een slagje in het voorwiel. Je gaat daarmee naar een fietsenmaker welke aangeeft
"Degelijke nieuwe en tweedehands fietsen, verder onderhoud en reparatie aan alle merken fietsen!"
Je geeft opdracht voor de bout uit de standaard en het voorwiel te halen. Dat gaat mis er word niets over gezegd en je word zo behandeld.
Dan word ik ook nog door sommigen beticht het werk zwart uit te hebben laten voeren. Bijna een crimineel ben omdat de fiets van 750,- online heb gekocht hij stond op een gegeven moment op Cube stores nl voor 800,- nogmaals na minder dan vier weken terwijl de franchise nemer mij de fiets voor 1050,- probeert te verkopen. En net als steeds meer mensen bestel je een fiets dan maar online. Want onder een X bedrag heeft men nauwelijks interesse in jou als klant, en voor veel van dat soort zaken is het momenteel gewoon overleven snap het allemaal wel hoor. Tijden veranderen.
En wil jij als fietsenmaker daar niet aan werken is dat volledig jou recht. Er zijn afgelopen twee jaar in dit stadje meerdere fietsenmakers bij gekomen en na nu eens rond te bellen werken zij allen aan welke fiets dan ook. Online of niet online gekocht. En als dat een kundige vakman/vrouw is koop ik met alle liefde bij zo iemand een fiets.
De fietsenmaker die het verpruts heeft, had daar bijna een Azor gekocht maar wilde dit jaar gewoon het stukje toerfiets af handelen.