Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb je wel eens of meerdere keren uitgelegd wat je dan kunt doen maar om mij onduidelijke reden komt dat niet aan.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 29 mar, 2024 15:07Snap niet waarom alleen de foto's van Leon met muisklikken nooit uitvergrootbaar zijn.
Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 29 mar, 2024 15:07Snap niet waarom alleen de foto's van Leon met muisklikken nooit uitvergrootbaar zijn. Daarom apart gekopieerd naar m'n computer om de details beter te bestuderen.
Wat ik niet snap - en dat zie je op allerlei fora - dat is dat de vaste bezoekers een soort arrogantie hebben waarbij ze het te min vinden om dingen uit te leggen.
Heel simpel. De meesten plaatsen de foto op het forum zelf.
Je mag ook bestaande, oudere foto's nemen. Te makkelijke herkenningspunten wegsnijden of zo.
Ik was gisteren nog in de buurt van de je raadplaatje. Niet daar, maar er niet zover af.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 29 mar, 2024 23:46
Je mag ook bestaande, oudere foto's nemen. Te makkelijke herkenningspunten wegsnijden of zo.
Tot ik met de digitale camera ben begonnen, heb ik alleen al van mijn fietstochten wel ruim 8.000 kleurendia's.