https://link.marktplaats.nl/m2052684100 ... nt=app_ios
Wat denken jullie? Ik sta op het punt, maar misschien te mooi om waar te zijn?
Wat denken jullie? Ik sta op het punt, maar misschien te mooi om waar te zijn?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zie nu ook…en ook Key Bikes! Kent iemand? In ieder geval handelaar dan die fiets voor onder de marktprijs wegdoet, of zie ik spoken?
Daar ben ik vanochtend nog voor de deur langs gereden!
Ik ben ook heel trots op deze fiets, maar ben er ook achtergekomen dat ik op mijn Gaastra makkelijker fiets (minder pijntjes) , ik dacht dat de bovengenoemde Idworx een betere keus zou kunnen zijn.
Ik ga de advertentie straks aanpassen, te gehaast geplaatstGrandonneur schreef: ↑vr 01 dec, 2023 08:01En de maat van de Avaghon? Je bent wel maximaal summier in je beschrijving van de fiets.
‘Pijntjes’ durf ik in dit geval wel aan maat en afstelling toe te schrijven. De fiets is te klein voor je. Voor elke andere fiets zou ik dan ook allereerst nauwkeurig kijken hoe de maat uit gaat komen, en dan pas naar de rest.
Dan zou ik eens zorgvuldig met een meetlint de verschillen opmeten van zadel en stuurhandvatten ten opzichte van trapas. Ook het zadel maakt veel verschil. De rest is irrelevant voor de zit. In een pasfiets zit vaak niet eens een fiets ... om aan te geven dat je met een nieuwe fraaie fiets nog niet een betere zitpositie koopt.
De verschillen zijn subtiel, toch beetje aangepast en prachtig weer dus een proefrit op m’n AvaghonLeon schreef: ↑vr 01 dec, 2023 09:28Dan zou ik eens zorgvuldig met een meetlint de verschillen opmeten van zadel en stuurhandvatten ten opzichte van trapas. Ook het zadel maakt veel verschil. De rest is irrelevant voor de zit. In een pasfiets zit vaak niet eens een fiets ... om aan te geven dat je met een nieuwe fraaie fiets nog niet een betere zitpositie koopt.
Alhoewel ikzelf ook graag aan een fiets knutsel wil ik liefst een originele Idworx waar niet aan geknutseld is:))) ik krijg het gevoel dat ik deze beter links kan laten liggen, delen jullie dat gevoel?M276 schreef: ↑vr 01 dec, 2023 12:54Kijk bij de idworx vooral even naar de velgen
Op de foto lijken die ver heen
Maar is moeilijk te zien
Kijk ook even of het achterlicht nog op de naafdynamo aangesloten zit.
Het lijkt nu een action model te zijn.
Ok waaraan zie ik wanneer velg versleten is? En wat betekent een action model in dit geval?
De spatborden zijn in ieder geval al vervangen.
De montage van het voorspatbord zit nu op het punt van de voordrager
Plaatjes opgezocht en zie ook dat niet de juiste montage plek is..
Het lijkt op de foto of het juiste montagepunt onderaan de vork er niet meer is (afgebroken)
Maar ook dat is weer moeilijk te zien.