door
keesm54 » di 05 sep, 2023 17:19
Martin E. van Doornik schreef: ↑di 05 sep, 2023 14:24
Heb gewoon per iDeal betaald, ik heb wel een creditcard, maar gebruik hem haast nooit vanwege nul saldo.
Hoewel het helemaal niets met fietsen te maken heeft en ik normaal niet op dit soort berichten reageer, nu toch even wel.
@Martin: jouw reden om je credit card niet te gebruiken is gewoon een "kul"-argument. Je hebt een credit card en dan ook een limiet waarbinnen je boekingen, bestellingen etc. kan doen. Je zult AOW hebben en een pensioen (en een 2e huis in Zweden, ik weet niet of dt mee telt), maar dan heb je al snel een krediet van € 2500,- > 3500,-. (Je bent ANWB-lid denk ik, kijk daar maar eens naar de mogelijkheden).
Zorg alleen even wanneer er iets afgeschreven wordt dat er dan voldoende saldo staat op de gekoppelde rekening en gebruik je rekening van AOW/pensioen.
Online boven de € 100,- doe ik alles met creditcard. Als je op enig moment 0 (nul) op die rekening hebt is geen issue op moment van boeken/bestellen (overkomt mij ook, heb AOW/pensioen en ook regelmatig 0,00 op de gekoppelde rekening met een credit card limiet van € 7.500,-
). Heb al 2 keer vanwege failliete hotelketens mijn geld teruggekregen via de creditcard organisatie. Annuleringsverzekeringen lieten me in de steek.Tel je zegingen zou ik zeggen en verdiep je in de materie. .