Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:De e-bikelobby is er zo te zien minder machtig dan de NRA.Grandonneur schreef: ↑wo 29 mar, 2023 16:03Veiligheid. Althans angst voor onveiligheid, zo wordt hier genoemd.
Dat lijkt me de meest voor de hand liggende (en on-topic) verklaring. Dank!Fedor schreef: ↑wo 29 mar, 2023 16:28Als ik het artikel zo lees is het eerder de onduidelijkheid onder welk type voertuig dit moet vallen (en gemotoriseerde voertuigen zijn verboden op de trails. In NL en andere Europese landen is qua wetgeving een soort "geitenpaadje" gevonden, in de USA blijkbaar nog niet.
Is de Nederlandse ziekte zich aan het ontkiemen…?
Als ze daar eerst eens gaan handhaven op alles wat geen e-bike is, geen brommer en wel gemotoriseerd en daarmee dus niet de weg op mag... dat zou al een hele hoop schelen.
Willem M dacht dat ik een grapje maakte. Ben vroeger voor m’n werk letterlijk de halve wereld over geweest, en kwam daardoor langzaam tot de volgende conclusie:Edwin* schreef: ↑wo 29 mar, 2023 18:56Is de Nederlandse ziekte zich aan het ontkiemen…?
Ehm... Mijn vraag was serieus bedoeld. Ik ben gewoon benieuwd.
https://nieuwsfiets.nu/2023/03/23/amste ... -fietsers/
Was laatst ook op TV een stuk over: Elektrische brommertjes waar je niet hoeft te trappen van Ali-express voor een paar 100 euro. Komen met containers tegelijkertijd NL in. Handhaving daarop (en dan die dingen ook echt meteen de shredder ingooien) zou een hoop kunnen schelen.
Ook zonder tv hoef je maar naar buiten te kijken en je ziet al die rariteiten gewoon rijden...
Ik denk dat er eerst een mediageniek kindje slecht op straat terecht moet komen na een aanrijding met zo'n creatie.
Moet dat?Speeder300 schreef: ↑wo 29 mar, 2023 19:46, en gaan elkaar vervolgens vertellen wat mag en niet mag, en moet en niet moet. Geloof dat van mij.
plusje gedaan. Het is echt verschrikkelijk wat je anno nu zoal tegenkomt onderweg. en, compleet overbodig ook nog eens. Wat was er mis met het ouderwets wandelen of fietsen naar (/in) de winkel?