door
Jurr » do 23 mar, 2023 12:02
Fraaie Koga (-: Kijk wel uit met het vergeten die voorstandaard in te klappen. Zeker wanneer 'ie verstopt is achter een volle voortas kan dat zich best wel eens voordoen.
deesys schreef: ↑do 23 mar, 2023 11:28
Ik heb er net zelf 40-622 op gedaan. Daarvoor moest ik het spatbord achter al flink verzetten. Dus ik denk dat 42-622 niet past tenzij ik er andere spatborden op monteer.
Frame en vork zullen je grootste beperking zijn, spatborden zou je inderdaad nog kunnen vervangen. Ook genoeg ruimte houden voor modder, vuil, steentjes en andere ellende. Al zul je voor nog meer ruimte waarschijnlijk het World Traveller frame moeten hebben denk ik, tenzij de twee frames van de Traveller en World Traveller bij dit modeljaar overeen komen.
deesys schreef: ↑do 23 mar, 2023 11:28
Wat betreft de stuurpen: het is een verstelbare van koga, de Justera volgens mij. Er zat eerst een vlinderstuur op, die heb ik vervangen door een rechte
Als je de juiste zitpositie hebt gevonden zou je die pen ook nog kunnen vervangen voor een niet-verstelbare. Zeker zo ver naar beneden versteld zul je waarschijnlijk wel een vaste stuurpen kunnen vinden waarmee je dezelfde zitpositie behoudt. Dan gaat er weer wat gewicht af op het hoogste punt van je fiets, en ook een kans op speling en/of kraakjes weg