Die rijden dus eigenlijk op een illegale brommer. Maar ja.... handhaving blijft het issue.Grandonneur schreef: ↑za 25 feb, 2023 18:52Daar denken de diverse bezorgdienstmedewerkers hier in ‘t dorp anders over.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die rijden dus eigenlijk op een illegale brommer. Maar ja.... handhaving blijft het issue.Grandonneur schreef: ↑za 25 feb, 2023 18:52Daar denken de diverse bezorgdienstmedewerkers hier in ‘t dorp anders over.
+Veel. Verwacht geen betere naam.
Ook als er een auto voor blijft staan bij bv woon/werk?Ronald van der Perk schreef: ↑za 25 feb, 2023 20:31Ecofiets lijkt mij een prachtige naam want dat al die accu aangedreven fietsen de pest voor het milieu zijn moge duidelijk zijn.
Dit klinkt als de benaming herenfiets of damesfiets.
Mee eens. E-Auto-accu's zijn 100x zo groot als e-bike-accu's dus als een op de 100 e-bikes een electrische auto vervangt speel je daarop al kiet. Als het een op de 10 is, is de winst al fors. Bij het vervangen van een brandstofauto nog meer.LHTJoost schreef: ↑za 25 feb, 2023 23:16Ook als er een auto voor blijft staan bij bv woon/werk?Ronald van der Perk schreef: ↑za 25 feb, 2023 20:31Ecofiets lijkt mij een prachtige naam want dat al die accu aangedreven fietsen de pest voor het milieu zijn moge duidelijk zijn.
Wat mij betreft een zeer ongenuanceerde stelling.
Toerfiets vind ik een vervelend woord geworden omdat het zowel voor reizigersfietsen als wielrenfietsen (ntfu) gebruikt wordt. Het woord doet dus niet meer waarvoor het is bedacht, namelijk aanduiden wat je ermee bedoelt.