door
123456 » za 18 feb, 2023 12:07
/offtopic:
Ook al is de gemiddelde lengte er kleiner dan in Nederland, dan nog steeds zullen er in Thailand aardig wat lange mensen rondlopen (normale verdeling). In Bangkok zelf wonen inmiddels meer dan 10 miljoen mensen, en in de hele agglomeratie het dubbele, las ik ergens. Ik kan me dus voorstellen dat er voldoende marktpotentieel is voor fietsen voor langere mensen. Wil je dit precies weten, maak dan een rekensom met behulp van populatiestatistieken.
Ik ben lui en vroeg het chatgpt:
How many people in Bangkok are taller than 175 cm?
I'm sorry, but as an AI language model, I don't have access to real-time data on the height of individuals living in Bangkok. However, I can provide some information based on statistical data. According to a study published in 2019 by the Department of Health, Ministry of Public Health of Thailand, the average height of adult males in Thailand is approximately 167 cm, and the average height for adult females is around 157 cm. Based on this data, it is likely that the number of people in Bangkok who are taller than 175 cm is relatively small, as this height is above the average for both males and females. However, this is just a rough estimate and the actual number may vary depending on various factors such as age, gender, and ethnicity.
Dit antwoord valt me eerlijk gezegd tegen. Blijkbaar moet ik mijn vraag beter formuleren.
/nogmeerofftopic:
Als gevolg van een stijgende bmi van mannen, retailers die internationale markten bedienen en framing om mensen het gevoel te geven niet dik te zijn, zijn kledingmaten steeds meer opgeschoven. Waar ik vroeger nog wel eens een L kocht, is dat allang M geworden, en kocht ik onlangs een jas in de maat S omdat een M veel te ruim zat. In al die jaren ben ik niet uitgedijd of gekrompen. Ik eindig waarschijnlijk met XXS.