Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Zeker als de wielen dusdanig gevolgen hebben ondervonden van de mishandelingen dat vervanging van eentje of allebei noodzakelijk is dan kan dat best interessant zijn om naar te kijken ja.Grandonneur schreef: ↑zo 30 okt, 2022 23:51Aangezien ie toch mishandeld is heb je mooi gelegenheid om er een vette zevenentwintigenhalvert van te maken
Dus eigenlijk een aanwinst die toch geen aanwinst blijkt te zijn?
Maar da's toch gewoon te testen als je ze al hebt? Even van de ene fiets naar de andere overzetten en testrijden, waarna het geen verwachting meer zou moeten zijn
Ga ik idd nog testen. Maar bij de Koga kom ik er bij steile klimmen soms al tegen aan en de gravelbike is nog enkele cm korter.
Ik heb deze ook maar dan een wat grotere versie, de Mag Tank 2000 ("is 50% groter dan de reguliere Mag Tank.")Fedor schreef: ↑di 08 nov, 2022 23:41Deze voor de gravelbike (om de camera mee te nemen)... maar gaat retour want net iets langer dan aangegeven (dus te weinig plek tussen tasje en zadel) en erg krap aan de binnenkant vanwege de dikke zijkanten (en loopt taps toe naar boven). Plus klittenband aan de binnen-zijkanten waardoor de camera er niet lekker uit komt (blijft beetje steken). Wordt dus zoeken naar een andere oplossing.