Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat wordt de Koga-Miyata. Daar ben ik al een tijdje mee aan het spelen. In de eerste versie had ik daar moderne Shimano STI's op gezet. Erg comfortabel, maar een beetje lomp om te zien.Grandonneur schreef: ↑do 20 okt, 2022 20:52Een nonfixiefiets met cantinokken waar dropbar op kan en carbon op mag. Vroege 90’s mtb naar gravel? Poeh. Lastige
Nieuwe schakelgroep schakelt iig een stuk lekkerder. Frame is ook heel wat meer dempend dan van de alu-gravelbike die ik hiervoor had dus dat scheelt zeker voor het comfort. En ook nog een stukje lichter bovendien.
Misschien kom ik je wel eens tegemoet
Ik hoop het. Heb wel i.p.v. een 11-34 een 11-36 laten monteren. Monteur was semi-professioneel wielrenner en die gaf aan dat ook die twee tandjes uitmaken.
@FedorFedor schreef: ↑vr 21 okt, 2022 22:13....
Zelf wilde ik eigenlijk een 11-40 monteren (is mogelijk, zie ook https://bikepacking.com/gear/wide-range-grx-2x11/) maar dan kan je niet groot-groot schakelen (dat werd dan weer niet verteld op bikepacking.com ) en een niet 100% werkende fiets (risico van aflopen ketting) wilde de dealer (en de monteur) niet uitleveren.