Merino, zeker zonder kunstmatige toevoegingen is helaas erg gevoelig voor slijtage en soms vallen de gaten er gewoon in, daar heb je geen motten voor nodig. Al is voorkomen natuurlijk beter dan genezen wat met gaten wat lastig gaat.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Merino, zeker zonder kunstmatige toevoegingen is helaas erg gevoelig voor slijtage en soms vallen de gaten er gewoon in, daar heb je geen motten voor nodig. Al is voorkomen natuurlijk beter dan genezen wat met gaten wat lastig gaat.
In dit geval:liefhebber schreef: ↑zo 18 sep, 2022 10:21Bij menig produkt wordt een gebruiksaanwijzing meegeleverd.
Wat dan weer kan afhangen van de breedte en constructie van de velg want zeker smalle velgen worden niet sterker als je er een groot gat in maakt.
Bedankt voor de tip! Het remmen en schakelen moet inderdaad naar gekeken worden.
Hoezo? Je kunt de jukkabels toch gewoon inkorten? Je zult eerder langere binnenremkabels nodig hebben; zover ik kan zien, is daar geen lengte over om het juk te laten zakken.
Ach, ja. Ik denk het ook, nu ik nog eens ingezoomd gekeken heb. Pardon, ik was wat overhaast met mijn reactie.
Ik kocht hem in ieder geval van een jong vrouwtje. Fiets zat letterlijk onder de spinnenwebben en kattenharen. Hij heeft echt wel wat schrammen maar over all ziet hij er goed uit.