Traject: Bilbao - Rotterdam
Ervaringen: Nadat mijn partner en ikzelf alle aanwijzingen op de website opgevolgd hebben en na persoonlijk contact met Frank Schellens over het achterlaten van de fietsen in het 'partnerhotel' zijn wij op 30 juni jl. per vliegtuig teruggereisd. De fietsen en bagage bevonden zich -zoals afgesproken- in het 'partnerhotel' in Bilbao en zouden teruggebracht worden door Camino Fietstransport. Toen wij na 2 weken nog niets gehoord hadden en de fietsen evenmin terug hadden ontvangen, hebben wij contact opgenomen met Theo Schellens. De communicatie verliep zéér moeizaam, omdat er niet/nauwelijks werd gereageerd op onze vraag waar onze fietsen bleven. Uiteindelijk informeerde Frank Soetens ons vier weken later (...) dat de fietsen zich niet in het partnerhotel bevonden...Wij hebben daarop contact opgenomen met het hotel in Bilbao en daar bleken de fietsen nog gewoon te staan. Nadat wij dit op 01-08 jl. doorgegeven hadden, kregen wij op 5 augustus jl. te horen dat de fietsen opgehaald waren. (hoera?). Vervolgens horen wij niets meer, ook niet nadat wij Theo hebben gevraagd wanneer de fietsen worden bezorgd. De belofte op de website om de fietsen in het seizoen 'uiterlijk' binnen twee weken terug te bezorgen lossen zij niet in. Communicatie met de heren verloopt zéér moeizaam en is afhoudend van aard, allerminst klantvriendelijk. Wij balen hier flink van.
Ervaringen: Nadat mijn partner en ikzelf alle aanwijzingen op de website opgevolgd hebben en na persoonlijk contact met Frank Schellens over het achterlaten van de fietsen in het 'partnerhotel' zijn wij op 30 juni jl. per vliegtuig teruggereisd. De fietsen en bagage bevonden zich -zoals afgesproken- in het 'partnerhotel' in Bilbao en zouden teruggebracht worden door Camino Fietstransport. Toen wij na 2 weken nog niets gehoord hadden en de fietsen evenmin terug hadden ontvangen, hebben wij contact opgenomen met Theo Schellens. De communicatie verliep zéér moeizaam, omdat er niet/nauwelijks werd gereageerd op onze vraag waar onze fietsen bleven. Uiteindelijk informeerde Frank Soetens ons vier weken later (...) dat de fietsen zich niet in het partnerhotel bevonden...Wij hebben daarop contact opgenomen met het hotel in Bilbao en daar bleken de fietsen nog gewoon te staan. Nadat wij dit op 01-08 jl. doorgegeven hadden, kregen wij op 5 augustus jl. te horen dat de fietsen opgehaald waren. (hoera?). Vervolgens horen wij niets meer, ook niet nadat wij Theo hebben gevraagd wanneer de fietsen worden bezorgd. De belofte op de website om de fietsen in het seizoen 'uiterlijk' binnen twee weken terug te bezorgen lossen zij niet in. Communicatie met de heren verloopt zéér moeizaam en is afhoudend van aard, allerminst klantvriendelijk. Wij balen hier flink van.