Hoi, 2 maanden geleden vertrok ik vanuit Antwerpen op fietsreis. Het half jaar voor vertrek heb ik dit forum zeer veel geraadpleegd om tips en advies te lezen, dankjewel daarvoor! Oa de ductape, tiewraps en secondelijm zijn al goed van pas gekomen 
Een groot stuk volgde ik de NSCR route tot in Bergen. Momenteel ben ik in Zweden, en binnenkort fiets ik verder richting Kopenhagen.
Bedoeling is om door Duitsland te fietsen, en dan van München de Alpen over, dan N-Italië, Z-Frankrijk (kanalen) Franse kust en dan weer huiswaarts.
Enkel voor mijn route door Duitsland (bijv te vertrekken in Rostock, maar aanpasbaar) zit ik wat vast. Mss zijn er wel té veel opties(?). Ik heb gekeken om eerst langs de Wezer te fietsen, maar dat ligt wat uit de richting/is mss wat saai (?).
Gpx-en vinden van fietsroutes in Duitsland vind ik ook niet zo gemakkelijk.
Alle suggesties, tips, aanraders, afraders,... zijn zeer welkom.
Alvast super merci om mee te denken,
Groetjes
Karen

Een groot stuk volgde ik de NSCR route tot in Bergen. Momenteel ben ik in Zweden, en binnenkort fiets ik verder richting Kopenhagen.
Bedoeling is om door Duitsland te fietsen, en dan van München de Alpen over, dan N-Italië, Z-Frankrijk (kanalen) Franse kust en dan weer huiswaarts.
Enkel voor mijn route door Duitsland (bijv te vertrekken in Rostock, maar aanpasbaar) zit ik wat vast. Mss zijn er wel té veel opties(?). Ik heb gekeken om eerst langs de Wezer te fietsen, maar dat ligt wat uit de richting/is mss wat saai (?).
Gpx-en vinden van fietsroutes in Duitsland vind ik ook niet zo gemakkelijk.
Alle suggesties, tips, aanraders, afraders,... zijn zeer welkom.
Alvast super merci om mee te denken,
Groetjes
Karen