Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Let inderdaad op de scanner. Op Schiphol is de scanner groot genoeg voor een KLM-fietsdoos, maar als je vertrekt voor de terugreis kan de scanner te klein zijn voor deze doos.. Een medereiziger moest voor de terugvlucht met de KLM de fiets uit de doos halen en het voorwiel eraf halen. Gelukkig was de fiets voldoende beschermd om geaccepteerd te worden.Regine schreef: ↑di 22 feb, 2022 10:10Bedankt voor de vele reacties. Al met veel maatschappijen gevlogen en eigenlijk nog nooit problemen gehad (wel met de grootte van de scanners op de luchthavens). KLM is voor ons de eerste keer; we zijn benieuwd. Fiets is telefonisch gereserveerd; dit lukte niet met de knop op de website.
Ik moest naar de kelder, samen met vier andere fietsers. Daar stond een grote scannen. (ervaring uit 2018)
Lijkt me belangrijke informatie.Steady schreef: ↑zo 12 jun, 2022 16:46De kans was overigens in theorie aanwezig dat mijn aanvraag voor de fiets zou worden afgekeurd. Dan had ik dus wel een ticket, maar geen fiets die mee mocht, terwijl ik op fietsvakantie wil. De telefoniste antwoordde hierop dat ik eerst een tijdelijke boeking had kunnen nemen .