Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Maar je bent er al.Martin E. van Doornik schreef: ↑zo 24 apr, 2022 23:59Die sloot links met de eigen bruggetjes naar de huizen komt niet overal voor. Kortenhoef is zo'n voorbeeld.
Ik zie een symbool van "begin" en direct daarna een bord van "einde"
Hallo RIH, ik heb Kortenhoef slechts als voorbeeld genoemd, helemaal niet herkend, want er zijn wel meer plaatsen met een brede sloot met bruggetjes langs een smalle straat in ons land. In het Vlist-gebied bijvoorbeeld. Langbroek in Utrecht. En zo meer. De Hoofdstraat in Uithuizermeeden vroeger ook, maar nu gedempt.
Aha, dat had ik dan mis.Martin E. van Doornik schreef: ↑di 26 apr, 2022 16:06Hallo RIH, ik heb Kortenhoef slechts als voorbeeld genoemd, helemaal niet herkend, want er zijn wel meer plaatsen met een brede sloot met bruggetjes langs een smalle straat in ons land. In het Vlist-gebied bijvoorbeeld. Langbroek in Utrecht. En zo meer. De Hoofdstraat in Uithuizermeeden vroeger ook, maar nu gedempt.
Het symbool staat niet voor begin fietsstraat, daar zijn borden voor, maar is een herhaling na iedere in/uitrit op deze eenrichtingsweg. Dat luttele meters verderop de fietsstraat ophoudt heeft de uitvoerder er niet van weerhouden nog een symbool op de weg te schilderen.