Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1109 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

35111 berichten
willem.m schreef:
do 20 jan, 2022 15:21
Het is niet in Europa, Martin.
Andesgebergte op de achtergrond, Zuid-Amerika?
Catedral de Yanama.


https://www.google.com/maps/place/Cated ... 77.4717614


ze hebben d'r geen streetview denk ik maar het lijkt me geweldig om ooit op zo'n plek te kunnen fietsen. Jaloers. Wie weet ooit.
Klopt! In Yanama. Hoe heb je het gevonden?

We sliepen vlakbij de kerk. Vanuit onze primitieve kamer keken we uit op dit tafereel:

Peru2017-078-DSC01663.jpg
Het is inderdaad geweldig fietsen in Peru. Ik zou zo terug willen!
willem.m schreef:
do 20 jan, 2022 16:14
Klopt! In Yanama. Hoe heb je het gevonden?

We sliepen vlakbij de kerk. Vanuit onze primitieve kamer keken we uit op dit tafereel:


Peru2017-078-DSC01663.jpg

Het is inderdaad geweldig fietsen in Peru. Ik zou zo terug willen!

Mag niet hardop hè, terug willen. Weet je niet hoever vliegen dat is.

Net als Martin dacht ik aan de Andes als optie, in elk geval christelijk gezien de Jezi op de muur. Volgens mij kwam ik hem tegen met 'mosaic Church Peru' of zoiets.
Niet veel fietsen de laatste tijd. Eentje met de hemelsblauwe racert tussendoor dan maar;

5C6D43DA-05D6-4B4C-87D3-23B1AF4E7A2D.jpeg
Brug van Calatrava in de Haarlemmermeer, ergens.
Die bij Hoofddorp? Ziet die er niet nóg futuristischer uit? N.B. ik zoek even niet actief mee.
Er zijn er dacht ik 3 aangelegd.
Het is niet één van de drie Calatravabruggen. Deze is ouder.
Hier kom ik geregeld langs als ik de Van Brienenoordbrug wil nemen of genomen heb, het is de Cornelis van Beverenbrug over de A16. Dat ie zo heet weet ik nog maar enkele minuten. :-)
Ha daar ben je :D


Niet eens een Rotterdammer in de zaal die hem ingekopt heeft. Erg herkenbaar ding natuurlijk als je er wel eens langs rijdt. Zwaantje. Twee jaar eerder gepresenteerd dan De Zwaan oftewel Erasmusbrug een eind verderop. Het is geloof ik nog steeds niet helemaal duidelijk wie plagiaat heeft gepleegd waarop, maar ze liggen er evengoed netjes bij.

Het fietspad van/naar Dordt is intussen trouwens met recht een snel fietspad geworden. Weer wat gladder, weer wat breder, amper oponthoud. Mooi opschieten zo.

De beurt is voor Peter!
Ja, dit was direct herkennen voor mij. Het meeste werk zat nog de Streetview-link componeren.

De volgende. Misschien dat er te weinig herkenbaars op staat, maar ik probeer het eerst maar even zonder aanwijzingen,
P1000794sm.jpg
PeterVanRijn schreef:
do 20 jan, 2022 19:47
De volgende. Misschien dat er te weinig herkenbaars op staat,
Kom je daar nou bij? :D

Carl
Onderdeel van een stadswal?
Nee, het is geen stadswal. Ik heb me ondertussen gerealiseerd dat ik de komende dagen weinig tijd heb om dit te monitoren, dus ik zal wat plaatsbepaling doen. Ik kwam hier langs toen ik vanuit Dordt met een omweg naar een verjaardag fietste in Oud-Beijerland. Deze plek is ook op Streetview te vinden.
Riviertje Berkel? Een paar bruggen hebben daar precies dezelfde type leuning, maar kon het overeenkomstige plaatje niet vinden.
Martin E. van Doornik schreef:
do 20 jan, 2022 22:20
Riviertje Berkel?
Nee, zo groot was mijn omweg niet.
bij numansdorp denk ik.
41C6378D-9136-4EEA-AFC4-6DFF10DF22FF.png
Daar had ik ook al gekeken.
Maar de kleur van de reling en die dubbele rij bomen....

EDIT
Je zit toch goed.
Ik keek straal de verkeerde kant op.
JanDeFietser heeft het goed. Ik zag ook op streetview dat de reling er anders uit zag, maar die opnames zijn een jaar of tien oud. Mijn foto is ruim een jaar geleden gemaakt.