mijn kleine vittorio heeft zijn beste tijd gehad en moet vervangen worden. Opnieuw opbouwen heb ik vorig jaar gedaan, maar zoals ik al verwacht had was het trekken van de fiets naar rechts niet alleen een kapot balhoofd maar ook een krom frame. Als fiets in de buurt nog prima bruikbaar maar kilometers met bagage en off road is niet fijn fietsen.
Wat heb ik nodig.
- Een kleine (26 inch) fiets frame max 49 cm (liefst 45cm) en kort. Bovenbuis ca 50 cm of minder. Ik ben klein.
- goed off road te gebruiken min 2 inch/5 cm brede banden.
- te gebruiken voor bike-packen
-dus zonder lowriders, liefst ook geen achterdrager. Montage wel mogelijk zijn omdat op mijn vittorio een grote zadeltas niet past. Deze loopt dan aan op het wiel. Voor heb ik anything cases en een stuurrol
- zit semi sportief, dus niet te ver voorover. stuur moeten barends opkunnen.
Dit zijn de specs die ik zeker weet. Opnieuw maatbouw is een optie.
Wat ik nog niet zeker weet.
- verende voorvork of niet?
-schijf of velg remmen. (voorkeur hydrolisch).
- rohlof of derailleur. Boven
-zijn er andere opties dan de standaard drager achter en welke zouden kunnen passen.
Heeft iemand ideen waar ik naar kan kijken?
Wat heb ik nodig.
- Een kleine (26 inch) fiets frame max 49 cm (liefst 45cm) en kort. Bovenbuis ca 50 cm of minder. Ik ben klein.
- goed off road te gebruiken min 2 inch/5 cm brede banden.
- te gebruiken voor bike-packen
-dus zonder lowriders, liefst ook geen achterdrager. Montage wel mogelijk zijn omdat op mijn vittorio een grote zadeltas niet past. Deze loopt dan aan op het wiel. Voor heb ik anything cases en een stuurrol
- zit semi sportief, dus niet te ver voorover. stuur moeten barends opkunnen.
Dit zijn de specs die ik zeker weet. Opnieuw maatbouw is een optie.
Wat ik nog niet zeker weet.
- verende voorvork of niet?
-schijf of velg remmen. (voorkeur hydrolisch).
- rohlof of derailleur. Boven
-zijn er andere opties dan de standaard drager achter en welke zouden kunnen passen.
Heeft iemand ideen waar ik naar kan kijken?