Flauwe opmerking, Martin. De conducteur bedenkt de regels niet.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 31 jul, 2021 23:03...voor de neus van de pennetjeslikker-contucteur zal wapperen....
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Flauwe opmerking, Martin. De conducteur bedenkt de regels niet.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 31 jul, 2021 23:03...voor de neus van de pennetjeslikker-contucteur zal wapperen....
Alleen een ticket is niet voldoende, het maakt niet uit of dat van FietsMee is of dat je het online of uit de ticketautomaat haalt. Je moet ook echt reserveren. Hoe dat kan is al diverse malen ter sprake gekomen in dit draadje.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 31 jul, 2021 23:03Zal mij benieuwen of het afdoende als ik met de uitgeprinte ticket van FietsMee naar Halle (21 aug.) voor de neus van de pennetjeslikker-contucteur zal wapperen....
@Martin: Hoe is 't ook alweer? De mens lijdt het meest van het lijden dat hij vreest.Martin E. van Doornik schreef: ↑vr 06 aug, 2021 11:51Ik ben nu weer thuis na een lang verblijf in Zweden. Ik probeer op m'n computer een fietsplek bij de NS te reserveren. Maar dat kan alleen tot 14 dagen voor vertrek, dus morgen nog es proberen. Ben er wel zenuwachtig van.
Wou ik vanmorgen, de zon scheen nog, nog effe trainen op m'n fiets. Maar toen ik net de schuttingspoort open deed, barstte er een wolkbreuk los....
Fietskaartjes zijn al niet meer bij de automaten verkrijgbaar (om de drempel te verhogen). Bij het online kopen van een fietskaartje word je wel verwezen naar de pagina om een plek te reserveren.
Dit gaat echter gruwelijk verkeerd op het moment dat er een trein uitvalt. Je moet dan in de rij gaan staan om een nieuwe reservering te maken. Ondertussen vertrekken er diverse treinen waar je in had kunnen zitten.Lange afstandverkeer: Verplichte reservering, maar dan ook met genummerde fietsplekken. Voor de langere afstanden perfect systeem dat zekerheid en een schriftelijk bewijs geeft over jouw gereserveerde fietsplek. Alleen de toegang laat te wensen over.