Speeder300 schreef: ↑do 17 jun, 2021 10:10
Blackbelt schreef: ↑do 17 jun, 2021 09:26
Ik snap je opmerking niet... je hebt de fiets al eens verkocht, en nu doe je dat nog eens?
Ach, je weet het niet, misschien heeft deze fiets-eigenaar het zelfde probleem als een vriend van mij laatst: hij had een boemerang en kocht op internet een nieuwe. Toen die thuis bezorgd werd wilde hij de oude weggooien, maar daar is ie nu al drie weken mee bezig.
Nou ik heb heel wat los gemaakt met mijn eerste post op dit fantastische forum! Allereerst dank voor alle reacties en tips.
Inhoudelijk even reageren op de meeste vragen / punten:
- ik heb de eerste fiets idd in een opwelling verkocht, daarna spijt gekregen
- toen deze dus bij Michael Travers lang kwam heb ik besloten deze nogmaals te kopen (facturen en alles aanwezig)
- in de loop van afgelopen jaar heb ik deze eigenlijk volledig nieuw opgebouwd met genoemde componenten (Gates CDX, custom SON/Rohloff wielset, stuur ect)
- Ik weet dus precies wat de fiets mij gekost heeft,vandaar dat ik vraagrpijs redelijk vind en zoals al genoemd, het is een vraagprijs. Een eerlijk bod mag natuurlijk altijd. De prijs is ook gebaseerd op een all-in paket, dus met fietstassen, forumslader, zadel, dragers ect. Ook hier kunnen we zaken nog bespreken.
- Een ruil tegen Santos Travelmaster 3+ met vergelijkbare opties / Avaghon is ook zeker bespreekbaar.