door
RikR » ma 07 jun, 2021 19:38
Ik heb jullie reacties gebruikt om iets te vinden via het web. De tip van een onderdeel in Finland via RCZbikes: wanneer je een andere taal kiest dan komt de aanbieding niet meer naar voren; mijn Fins is een beetje roestig dus ik laat dat even zo
Verder is er niet veel te vinden, ook niet via Shimano.com. Ben toch wel een uurtje zoet geweest. Fietsenmaker (Shimano dealer Kramer in Sliedrecht) zal ik morgen bellen. Als die ook niet kan helpen dan moet ik mijn standpunt van de voordelen van A-merken ietwat gaan bijschaven inzake nabestellingen
Maar even goed, het gaat dus om een rubber kapje. Het zal wel een functie hebben maar ik weet niet of op termijn termieten mijn wielas gaan opvreten. Omdat ik deze fiets als "uitprobeerfiets" heb aangeschaft (misschien doven mijn mooie fietsplannen wel uit) wil ik natuurlijk geen onnodige kosten maken.
Maar stel dat ik de achternaaf zou vervangen, wat is dan de meest geschikte familie? Nu is het een XT. Zo te zien is dat meer een MB gerelateerd product. Is voor trekking fietsen (ik heb een Koga randonneur uit 2007) een typische andere familie beschikbaar?