Dat is waar….was er niet geschreven dat Rohloff 5 jaar niet zou instaan voor zijn product zou ik niet gereageerd hebben.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Om even terug te keren naar het onderwerp van dit topic: vraag me af waarom er een nieuwe behuizing nodig is als de seal-ring gebroken is?
Waarom moest die behuizing nou vervangen worden als de seal-ring gebroken is? Dat ontgaat mij namelijk.
Aha, vandaar. Ik werk zelf in de techniek, en ik moet zeggen dat ik vanaf de kindertijd de fietstechniek als iets wonderbaarlijk beschouw, tot op de dag van vandaag (nieuwe fietsen zonder kettingspanners, twee of drie afstellingen die met één boutje gedaan worden zodat, als je er een wilt veranderen, de rest ook meteen verloopt, dat soort werk).
Ik doe mijn auto toch maar niet bij jou in onderhoud en mijn fiets al helemaal niet.Speeder300 schreef: ↑za 05 jun, 2021 07:46... Ik werk zelf in de techniek ...... weet ik wel dat een Porsche slechts een Kever met twee extra cilinders is
Klinkt logisch, maar dit filpje dat laat zien hoe dat gaat overtuigt mij niet; er komt vijwel niks uit.
. Mogen we ons hier op dit forum op een verslag met foto's en filmpjes verheugen?Speeder300 schreef: ↑za 05 jun, 2021 12:47Komende winter (of ter gelegenheid van de eerste oliewissel) haal ik ‘t ding er onderuit om op de juiste plaats een aftapplug aan te brengen.
Ik kwam tot dezelfde conclusie, maar dat is iets wat techneuten en ontwerpers bitter van elkaar doet verschillen; wij snappen dat spullen ook onderhoud en reparatie nodig hebben.Speeder300 schreef: ↑za 05 jun, 2021 12:47Om het maar even ronduit te zeggen: toen ik dat zaakje voor het eerst bekeek toen ik de fiets kreeg dacht ik “wat een klote-patent”. Ik snap wérkelijk niet hoe ze iets op die manier kunnen verzinnen.