Het is vloeken in de anti-autolobbykerk, maar jij hebt toch een auto waar je desnoods gebruik van kunt maken?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Het is vloeken in de anti-autolobbykerk, maar jij hebt toch een auto waar je desnoods gebruik van kunt maken?
Ja dat klopt!Martin E. van Doornik schreef: Onder mijn nummerplaat staat de naam Garage Kampstra Eenrum, voldoende voer voor een auto-inbraak in Rotterdam....
Een beetje vent heeft een eigen autoMartin E. van Doornik schreef: Bovendien staat de auto op naam van m'n vrouw
Klinkt dat lekker?Martin E. van Doornik schreef: Onder mijn nummerplaat staat de naam Garage AutoVriend , voldoende voer voor een auto-inbraak in Westernieland
Klinkt dat lekker?Peter Molog schreef: ↑za 29 mei, 2021 18:30Een beetje vent heeft een eigen autoMartin E. van Doornik schreef: Bovendien staat de auto op naam van m'n vrouw
Dat komt dan weer omdat reserveringen niet worden gecanceld, en vervolgens neemt men vrolijk
Je had Marten S&S couplers in je randonneur moeten laten zetten (misschien kan dat alsnog? zal het frame wel opnieuw gespoten moeten worden denk ik)Ivo Miesen schreef: ↑zo 30 mei, 2021 11:28Het wordt geloof ik tijd om stipt op 1 juli m'n project Tern klaar te hebben, een high end vouwfiets met racestuur en voldoende versnellingen. Dan kan ik de nieuwe plannen gewoon omzeilen.