Ik heb even vluchtig gekeken; schat dat mijn fyxation vork met 584 velgen ongeveer 60mm ruimte zou hebben. Is krap maar wie weet. B4T lijkt hem te kunnen leveren. Ik zou ze even bellen of het idd past? Mooie vork hoor.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb even vluchtig gekeken; schat dat mijn fyxation vork met 584 velgen ongeveer 60mm ruimte zou hebben. Is krap maar wie weet. B4T lijkt hem te kunnen leveren. Ik zou ze even bellen of het idd past? Mooie vork hoor.
Stuurbuis diameter, misschien zelfs tapered? Stuurbuis al ingekort bij een gebruikte vork? Draad balhoofd of ahead? Axle to crown hoogte, vorksprong, naafbreedte, as diameter, lowrider nokken, Anything Cage nokken, spatbord bevestiging... Velgremmen of schijfremmen, en op welke manier wil je die bevestigen? Interne dynamo kabel? Stekkerloze naafdynamo?Remleiding door de vork heen of buitenlangs? Maximale bandbreedte, bij welke velgdiameter? Materiaal kiezen uit staal, aluminium of carbon....
Stuurbuis diameter: Tapered 1 1/8" 1 1/2", balhoofd: Ahead, axle to crown: 395mm à 400mm, vorksprong: 45 à 50mm, naafbreeedte: 100mm, asdiameter: 12mm, lowrider nokken: liefst, anything cage nokken: ja, spatbord: ja, remmen: schijfrem min 160mm, bevestiging: flatmount, intern dynamo: nee, stekkerloos: nee, remleiding: liefst buitenlangs, bandbreedte: 57mm bij 650b, materiaal: maakt niet uit, minder dan 1kg.Jurr schreef: ↑zo 07 mar, 2021 22:38
Stuurbuis diameter, misschien zelfs tapered? Draad balhoofd of ahead? Axle to crown hoogte, vorksprong, naafbreedte, as diameter, lowrider nokken, Anything Cage nokken, spatbord bevestiging... Velgremmen of schijfremmen, en op welke manier wil je die bevestigen? Interne dynamo kabel? Stekkerloze naafdynamo?Remleiding door de vork heen of buitenlangs? Maximale bandbreedte, bij welke velgdiameter? Materiaal kiezen uit staal, aluminium of carbon....
Ja hoor, bevalt me zeker!
Die rollen dus héél goed, ik kan natuurlijk niet echt goed vergelijken met andere. Maar op asfalt vindt ik het zeker niet storend, ik kan mooi blijven vlammen. Als je alleen asfalt gaat rijden zijn er natuurlijk betere alternatieven.