Hallo fietsliefhebbers,
Onlangs heeft mijn vriendin een tweedehands Koga Miyata Terraliner Lady gekocht met het idee om samen met mij fietsvakanties te doen. Uit de brochure-archieven van Koga konden we afleiden dat deze fiets uit 2003 is (Shimano Deore groep met v-brakes, aluminium frame, niet origineel vlinderstuur). Zie ook de foto's in de bijlage.
Tot dusver vindt mijn vriendin het zeer aangenaam fietsen met deze Koga. Toch zou het leuk zijn om enkele dingen te verbeteren. Dus wat denken jullie van het volgende?
Alvast bedankt
Onlangs heeft mijn vriendin een tweedehands Koga Miyata Terraliner Lady gekocht met het idee om samen met mij fietsvakanties te doen. Uit de brochure-archieven van Koga konden we afleiden dat deze fiets uit 2003 is (Shimano Deore groep met v-brakes, aluminium frame, niet origineel vlinderstuur). Zie ook de foto's in de bijlage.
Tot dusver vindt mijn vriendin het zeer aangenaam fietsen met deze Koga. Toch zou het leuk zijn om enkele dingen te verbeteren. Dus wat denken jullie van het volgende?
- Vlinderstuur: de mousse om het stuur is beschadigd. Vervangen door tape, volledige hoes of nieuwe mousse? Of ook ergonomische handvatten opzetten?
- Zadel: nu staat er een bolle breed zadel op. Wat raden jullie hier als een niet te dure oplossing aan voor langere fietstochten dan een halve dag?
- Klickfix: wat zijn jullie ervaringen hiermee? Welke tas raden jullie aan om fietsvakanties te doen?
- Bagagerek vooraan: is het mogelijk om vooraan met een verende voorvork een bagagerek te installeren (zie details in foto "Detail voorwiel en vork" voor hechtingspunten)? Zo ja welke merk en model bagagerek zou hier passen?
Alvast bedankt