Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 26-28 en staal-aluminium - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

26-28 en staal-aluminium

willem.megens schreef:Even terug naar de aanleiding van dit topic: misschien zou het wel verstandig zijn om in ieder geval een nieuwe categorie te openen voor het onderwerp 'Help, ik wil een nieuwe fiets kopen!'.
Hi Willem, een aardig idee misschien moeten we ook zoiets gaan maken?

Bas

Ja, zoiets, maar dan voor vakantiefietsen. Is ook niet mijn idee, maar naar aanleiding van i-toon die een fiets zoekt en binnen een week een draad van heb ik jou daar aan goedbedoelde adviezen aan zijn broek heeft hangen.

lijkt me een goed idee....

even een PB'tje aan de webmaster?
Marco (de Wit, dit keer) leest niet ieder dag alle topics denk ik...

Hi,

kun je gewoon een nieuw topic over openen denk ik.

Bas

zo nieuw sticky draadje gestart over het aanschaffen van een nieuwe fiets, http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 8490#38490

ik zou zeggen start met input!

Ik denk dat het wel handig is.

Bas

Ik stel voor dat De Wereldfietser een wedstrijd uitschrijft:

Wie doet de meeste postings op het wereldfietsersforum in een etmaal.

Om iedereen een behoorlijke kans te geven deel te nemen graag een week lang mededeling doen hierover op de voorpagina van alle landelijke dagbladen, te beginnen a.s. zaterdag. Natuurlijk ook op de homepage van De Wereldfietser.

Om deelname aantrekkelijk te maken stel ik voor dat De Wereldfietser als hoofdprijs ter beschikking stelt (je moet het groot willen zien.....):

Een Staaluminium reisfiets, 2628"

Aangezien de meeste mensen op zondag veel vrije tijd hebben stel ik voor de wedstrijd te laten aanvangen zondag over een week om 00.00 uur.....

Briljant idee!

Omdat ze in Polen nog maar net (traag) internet hebben, krijg jij een week lang de tijd om berichten te posten...

Hoe is 't met de ultra-nationalistische regering daar? Beetje uit te houden?

Dick Schuurman schreef:Wie doet de meeste postings op het wereldfietsersforum in een etmaal.
Betaal jij een nieuwe server? ;)

Op andere fora hadden ze een top-100 van meest actieve posters ingevoerd... die is maar snel verwijderd toen bleek dat wel heel veel mensen onzinposts aan het maken waren om maar hoog in de lijst te komen :P

Dick Schuurman schreef:Ik stel voor dat De Wereldfietser een wedstrijd uitschrijft:
De Wereldfietser als hoofdprijs ter beschikking stelt (je moet het groot willen zien.....):
Een Staaluminium reisfiets, 2628"
Waarom geen 69-er? Combineer de voordelen van beide wielen :lol:
Afbeelding

gijs schreef:
Dick Schuurman schreef:Ik stel voor dat De Wereldfietser een wedstrijd uitschrijft:
De Wereldfietser als hoofdprijs ter beschikking stelt (je moet het groot willen zien.....):
Een Staaluminium reisfiets, 2628"
Waarom geen 69-er? Combineer de voordelen van beide wielen :lol:
Afbeelding
Enne... staaluminium dan?

Jongens, ik houd hier mee op.... straks win ik deze voorronde nog :twisted:

Mijn voorstel is het aantal postings per wereldfietser tot 10 per maand te beperken, op die manier krijgen we misschien terug wat kwaliteit te lezen.

Dit is toch wel een leuk onderwerp.
Een paar vragen.
Wie heeft er een fiets met een stalen frame gekocht. ? Waarom? Merk ?
Wie heeft een fiets met een aluminium frame. ? Waarom? Merk ?
Wie heeft er 26 inch wielen ? En waarom.
Wie heeft er 28 inch wielen.? En waarom.
Wie heeft er een vakantiefiets gekocht.
Tja, een :?: kan een vraag stellen die 10 :?: niet kunnen beantwoorden.
Of wel ?
Ik ben benieuwd.

Hallo,

Het is interessant onderwerp, alleen hoort het niet in "Feedback" en ook niet in "Discussies Columns" thuis. Daarom zet ik het hier op slot en heb ik je andere bericht naar Fietstechniek verplaatst.

Groetjes,
Frank