Wat onderdelen om nieuwe wielen voor een stadsfiets te bouwen. De naven zijn al eerder van Marktplaats geplukt.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Leuke aanwinsten!
Zou je voor mij even in een pb'tje kunnen zetten wat 'ie moet kosten en waar 'ie af te halen is?
Ik had niet door dat daar zoveel interesse in zou zijn, hier en op Marktplaats. Maar het plan is inderdaad dat Jurr hem overneemt.Fedor schreef: ↑ma 07 dec, 2020 12:58En als hij voor Jurr te ver is heb ik misschien wel interesse
Zien er goed uit.
Ik snap dan ook niet waarom je bij Rose zou bestellen, Er zijn zoveel andere winkels die precies hetzelfde leveren, in NL vaak zonder verzendkosten en in D met dezelfde maar wel vaak sneller leveren. Rose is nu ook niet vaak de goedkoopste te noemenbdr schreef: ↑di 15 dec, 2020 23:12Mijn nieuwste aanwinst is een set Schwalbe One 650c banden voor een kinderkoersfiets en geen Shimano 9-speed ketting. Gisteren, 14 december geleverd. Op 8 september besteld bij Rose.
Geen Shimano-ketting omdat die de bestelling ophield. Ik heb ze verleden week uit de bestelling laten halen omdat ik anders nooit de banden zou ontvangen. M.a.w. van begin september tot nu kan Rose nog altijd geen Shimano ketting leveren. Shimano heeft echt een groot probleem. Ik heb er spijt van dat ik die ketting in mijn winkelmandje gedropt had, heb nog KMC X-9 liggen...
Er zijn helemaal niet zoveel webwinkels die 650c banden aanbieden.
Je hebt in alles gradaties, dit ging over een Shimano HG-93 ketting, dus Deore XT of Ultegra-kwaliteit, voor 12,15€. Maar dus niet leverbaar. Ik heb hier SRAM, KMC en Shimano kettingen doorheen lopen en merk geen grote verschillen, de goedkoopste SRAM kettingen slijten wel het snelste.