Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dit. Heb nog een hele stapel zelf-ontworpen GPS-tracks (Be en Dld) liggen (die overigens ook nog onderhevig zijn aan wijzigingen). Ik zie wel wanneer die weer van pas gaan komen. En een tocht(je) in NL heb ik in een avondje uitgezocht.
Hier ook. Heb de planning om binnenkort met vroegpensioen te gaan en te verhuizen, maar Corona heeft wel e.e.a. in de war gegooid. Volgend jaar weer nieuwe kansen dus kan wat fietsplannen betreft nog weinig bepalen (daarna hopelijk wel meer dan genoeg tijd )
Ik ben op zoek naar de gpx-tracks van de R1 deel 2 (Berlijn-Litouwen) en deel 3 (Litouwen-Sint Petersburg). Ik weet dat deze tracks bij de boekjes zitten (die ik nu nog niet koop maar later zodat ik de meest recente heb) maar in het kader van de voorpret zou ik de tracks al graag hebben.LHTJoost schreef: ↑vr 23 okt, 2020 19:21mijn tekentafel plan gaat over 2022
Daarom nog maar geen apart draadje gestart. Al wel veel voorpret.
Waarschijnlijk wordt het een rondje Oostzee, via Baltische staten naar St Petersburg. Terug via Scandinavië.
Ongeveer 3,5 maand. Tot die tijd dagen sparen en kopen van de baas.
En ondertussen inderdaad maar niet te ver vooruit kijken. En kleine korte termijn fietsplannen maken.
Ik heb op mijn site een reisverslag geplaatst van het deel Berlijn-Klaipeda (Litouwen). Je vindt daar ook de gpx-tracks van onze etappes, die komen meestal vrij goed overeen met die in het boekje van Detlef Kaden.LHTJoost schreef: ↑ma 26 okt, 2020 15:27Ik ben op zoek naar de gpx-tracks van de R1 deel 2 (Berlijn-Litouwen) en deel 3 (Litouwen-Sint Petersburg). Ik weet dat deze tracks bij de boekjes zitten (die ik nu nog niet koop maar later zodat ik de meest recente heb) maar in het kader van de voorpret zou ik de tracks al graag hebben.LHTJoost schreef: ↑vr 23 okt, 2020 19:21mijn tekentafel plan gaat over 2022
Daarom nog maar geen apart draadje gestart. Al wel veel voorpret.
Waarschijnlijk wordt het een rondje Oostzee, via Baltische staten naar St Petersburg. Terug via Scandinavië.
Ongeveer 3,5 maand. Tot die tijd dagen sparen en kopen van de baas.
En ondertussen inderdaad maar niet te ver vooruit kijken. En kleine korte termijn fietsplannen maken.
Veel dank. Kan ik goed mee vooruitpeter de rijk schreef: ↑ma 26 okt, 2020 16:25Ik heb op mijn site een reisverslag geplaatst van het deel Berlijn-Klaipeda (Litouwen). Je vindt daar ook de gpx-tracks van onze etappes, die komen meestal vrij goed overeen met die in het boekje van Detlef Kaden.
Is daar ergens een boekje / gps van te vinden? Wij zijn die regelmatig tegengekomen bij mooie stukjes fietsen, en als ver weg niet mag, wellicht een optie voor voorjaar 2021...