Mooi om te weten Ik neem aan dat er idd een 100ml-blikje en de Crux Lite in de pan past? Evt. sponsje er bij tegen het rammelen.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mooi om te weten Ik neem aan dat er idd een 100ml-blikje en de Crux Lite in de pan past? Evt. sponsje er bij tegen het rammelen.
Set is binnen maar ik moet er nog ff over nadenken. Is wel héél erg klein.
Dat is een gekend probleem. Toen ik mijn eerste Trangia kocht, was dat in de veronderstelling dat er inderdaad 900 ml in de potjes ging. Nou ... misschien wel, als het kleine ml zijn, maar koken met 900 ml in de pot is onmogelijk.
Het zou ook wel lukken. De soep al beginnen te eten vanuit de pan en dan het laatste restje toevoegen
Is deze wel naar wens?
Ik verwacht van wel. In de pan kan idd 750ml (zit dan wel bommetjevol). Met 600ml is goed te koken. En een echt plat deksel dus verder geen loze ruimte.
Ja dat is inderdaad wel goede service zeg. Gratis ook? Of wel zelf voor betaald?bdr schreef: ↑di 13 okt, 2020 22:00Ik heb vandaag een nieuwe binnentent voor mijn MSR Hubba NX éénspersoontentje ontvangen als van vervanging van mijn oude binnentent die na opbergen altijd aan elkaar plakte. De coating binnenin begon ook af te schilferen.
Dat is niet zo heel bijzonder ware het niet dat ik deze tent via dit forum tweedehands heb aangekocht. Ik had een mail gestuurd naar CJ Agencies BV, de Benelux-vertegenwoordiging, met de vraag wat te doen. Zij hebben me gevraagd de binnentent op te sturen. Op hun beurt hebben ze de binnentent verder naar het tech center in Ierland gestuurd. En vandaag werd er dus plotsklaps een nieuwe geleverd. En ja, natuurlijk heb ik in mijn eerste mail vermeld dat het een tweedehandse tent was.
Top service.