Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik ben heel tevreden over Tear-Aid, ook al gebruikt voor een Ortlieb-tas en houdt al heel veel jaren. Als het net in een hoekje of zo is en het gat is niet te groot, dan kan (McNett) SeamGrip een betere optie zijn.
Nou zit het gaatje in dit geval op het 'cordura' gedeelte van de tas, welk type tear-aid moet je dan hebben? Ik neem aan dat voor het gladde pvc-achtige deel van ortlieb/vaude etc altijd type B gebruikt kan worden, of klopt dat niet?Revanho schreef: ↑di 01 sep, 2020 15:18
Ik ben heel tevreden over Tear-Aid, ook al gebruikt voor een Ortlieb-tas en houdt al heel veel jaren. Als het net in een hoekje of zo is en het gat is niet te groot, dan kan (McNett) SeamGrip een betere optie zijn.
Of de combinatie. Gaatje dichten met SeamGrip en er dan nog een laagje Tear-Aid over kleven.
Omdat de tassen voor zover ik weet PVC-vrij zijn heb ik type A gebruikt. Zowel aan de buitenzijde (op de Cordura) maar eveneens aan de binnenkant.Grandonneur schreef: ↑di 01 sep, 2020 15:48Nou zit het gaatje in dit geval op het 'cordura' gedeelte van de tas, welk type tear-aid moet je dan hebben? Ik neem aan dat voor het gladde pvc-achtige deel van ortlieb/vaude etc altijd type B gebruikt kan worden, of klopt dat niet?