135 kg. is bij mij opgebouwd uit Pier 80 kg.,Koga WT 21 kg. en volle uitrusting van 35 kg. Wij houden van lange reizen dus hebben wat meer behoefte aan luxe , eten 't lekkerst als 't zelfgemaakt is en deze keer reed ik de terugweg solo dus had ik de hele uitrusting. Weekje weg , dus 1000 km. dan kom ik wel eens aan de 125kg, maar onze wereldreis startte met 145 kg, dus winteruitrusting.
Geheel tegen de trents in laat ik graag een tegenbericht horen aan al dat ultra-light en bikepacken, zelfs als ik op m'n 60ste ,dus over 2 jaar ,niet meer 160 km op een vakantiedag haal geniet ik liever van de 3-gangen maaltijd in de royale voortent op m'n stoel met leuning terwijl de solar-douche al aan een boomtak hangt.
Groeten van Pier.
Geheel tegen de trents in laat ik graag een tegenbericht horen aan al dat ultra-light en bikepacken, zelfs als ik op m'n 60ste ,dus over 2 jaar ,niet meer 160 km op een vakantiedag haal geniet ik liever van de 3-gangen maaltijd in de royale voortent op m'n stoel met leuning terwijl de solar-douche al aan een boomtak hangt.
Groeten van Pier.