geelfietsje schreef: ↑ma 10 aug, 2020 21:04
Ik ervaar trouwens op het strand dezelfde vervreemding. Allemaal mensen in de zon op het zand en ik wandel voorbij en hoor er op een een of andere manier niet echt meer bij. Ik vind het strand fantastisch, maar niet om te liggen. Wat doe ik daar dan? Met gezin mee en in de winter, heerlijk lopen over een leeg strand.
Ik heb net hetzelfde. Ik haat massa's mensen, maar dat wil zeker niet zeggen dat ik iets heb tegen de mensen die zich daar bevinden. Ik probeer gewoon de te drukke plaatsen te vermijden.
In de zomer ga ik niet naar het strand, ik ga er liefst als het goed koud is en hard waait.
Ik gebruik de knooppuntroutes nu om ze te vermijden (spijtig, want soms zitten er mooie stukjes tussen).
Jaagpad: ofwel goed vroeg, ofwel 's avonds laat.
Dierentuin of pretpark: liefst op een druilerige dag.
Gedurende jaren heb ik elke ochtend en avond in de file gestaan. Ik heb dus geen zin om in het weekend nog eens aan te schuiven om een olifant te zien, een attractie te doen of in de wachtrij te gaan staan voor een terrasje in de stad of aan het strand. En dat heeft helemaal niks met superioriteit te maken.
Ik ben er wel van overtuigd dat volgend jaar een pak van de nieuw gekochte fietsen van 2020 minder kilometers gaan doen.