Ik heb, zoals in mijn onderschrift te lezen is, een Koga E-Xtension uit 2015. Na vijf jaren en bijna 15.000km op de teller, is de batterij nog steeds 100%.
Ik heb er grote fietsvakanties in Noorwegen, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en nederland mee gereden.
Aangezien ik in het Limburgse Heuvellland woon rijd ik meestal in de heuvels (België en Duitsland) en bijna niet in de polder.
Met de 30 versnellingen die ik heb kan ik de druk op de trappers laag houden waardoor de ondersteuning ook laag blijft, en daardoor kan ik heel ver komen op één acculading. Ook het bijladen tijdens afdalingen wil hierbij helpen.
meestal rijd ik in de Eco-stand en soms in de Tour. Dat heet rijden op souplesse en niet op kracht.
De heuveltechniek heb ik geleerd in de 25 jaar dat ik hier woon op de gewone fiets (Koga TerraLiner uit 1995). Dat niet elke "Holländer" die techniek beheerst zien we elk jaar weer. Mijn vrouw fietste vorig jaar tijdens de Limburgs Mooiste op haar gewone Koga-Signature de wielrenners eruit op de Keuterberg (die moesten afstappen).
Ik heb er grote fietsvakanties in Noorwegen, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en nederland mee gereden.
Aangezien ik in het Limburgse Heuvellland woon rijd ik meestal in de heuvels (België en Duitsland) en bijna niet in de polder.
Met de 30 versnellingen die ik heb kan ik de druk op de trappers laag houden waardoor de ondersteuning ook laag blijft, en daardoor kan ik heel ver komen op één acculading. Ook het bijladen tijdens afdalingen wil hierbij helpen.
meestal rijd ik in de Eco-stand en soms in de Tour. Dat heet rijden op souplesse en niet op kracht.
De heuveltechniek heb ik geleerd in de 25 jaar dat ik hier woon op de gewone fiets (Koga TerraLiner uit 1995). Dat niet elke "Holländer" die techniek beheerst zien we elk jaar weer. Mijn vrouw fietste vorig jaar tijdens de Limburgs Mooiste op haar gewone Koga-Signature de wielrenners eruit op de Keuterberg (die moesten afstappen).