Nee het is een Zwitserse en een Duitse overgang naar elkaar in Konstanz.
Ik ben niet zo goed in het oplossen van die raadplaat anders had ik hem daar gezet.
Vandaag nog een gezien. LOL
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Bij het klikken op mijn computer blijft de foto ondersteboven hangen.... Dan maar gekopieerd naar een map en omgedraaid. Dat witte gedeelte tussen de wolken lijkt op een naar links kijkend gezicht met een heel langwerpige kuif. Danny Kaye?
Wat is daar grappig aan?Martin E. van Doornik schreef: ↑za 04 jul, 2020 12:37Heeft PostNL in mijn dorpje de brievenbus wegbezuinigd, moet ik 10 kilometer verderop om brieven op de post te doen. En hangt sinds kort daarboven dat ronde bord, je mag daar niet eens stoppen. Te zot voor woorden.
IMG_20200704_122830.jpg
Soms is ouderwetse post nog wel eens nodig. Er is iemand overleden en daarom stuurde ik een deelnemingskaart. Dat is veel persoonlijker dan met Greetz of iets dergelijks. En een tijdje terug wat formulieren ondertekend en retour gezonden. Sleutels voor mensen die ons Zweedse huis huren.
Je trekt bijzondere conclusies. Eerst schrijven dat je er niet mag stoppen, wat niet waar is. En daarna schrijven dat het pesten is, terwijl je toch ook wel snapt dat dit best handig is voor de PostNL-chauffeur als er op die plek niet auto's geparkeerd staan.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 04 jul, 2020 14:59...
Op Streetview staat dat bord er nog niet eens. Gewoon brengers van post pesten.
https://www.google.nl/maps/@53.3343876, ... 312!8i6656
Maar toch vind ik dat bord grappig bij de brievenbus staan.willem.m schreef: ↑za 04 jul, 2020 15:12Je trekt bijzondere conclusies. Eerst schrijven dat je er niet mag stoppen, wat niet waar is. En daarna schrijven dat het pesten is, terwijl je toch ook wel snapt dat best handig is voor de PostNL-chauffeur als er op die plek niet auto's geparkeerd staan.Martin E. van Doornik schreef: ↑za 04 jul, 2020 14:59...
Op Streetview staat dat bord er nog niet eens. Gewoon brengers van post pesten.
https://www.google.nl/maps/@53.3343876, ... 312!8i6656
Volgens mij wil je gewoon klagen. Dat mag, maar daar is dit draadje niet voor bedoeld. Dit topic gaat over grappige zaken.
Ik kan morgen toch al niet draaien. Mijn molen loopt zo licht, dat de wieken boven Beaufort 5 zonder zeilvoering al ervandoor gaan.
Ik ben een van je zuiderburen, maar voel me niet aangesproken hoor. 't Is echt wel een hele grappige foto. Maar ik vermoed dat het een gephotoshopte grap is, niet? Letterbreedtes van 'richtingen' komen niet overeen in beide borden. Als je weet waar het is zou het leuk zijn om op Streetview even te checken wat daar origineel stond._Peter_ schreef: ↑za 04 jul, 2020 15:29Dan wordt je hier vast wel blij van, bij onze zuiderburen.
Overigens hoeft die molen van jou niet 2 weken in quarantaine, op plastic en rvs blijft het virus tot 3 dagen aanwezig, op andere oppervlakken minder, dus de ramen en deuren open zetten en lekker door laten waaien. om wat overgebleven is er uit te blazen.