door
Shadow » wo 01 jul, 2020 17:16
Ik heb net z’n filmpje voor de 2e en 3e keer bekeken en er nogmaals op gereageerd (2e en 3e reactie zijn van mij momenteel) maar hij praat echt wel een beetje voor z’n beurt, het filmpje is eigenlijk van Surly wat mij zegt dat hij er zelf nog niet mee gereden heeft, hij heeft een punt met de wielen, Surly vermeld duidelijk 36 spaken op z’n website maar op de fiets in beeld tel ik er 32...da’s vreemd en dat verschil had ie zelf ook wel mogen zien.
Dan begint ie over een Shimano dynamo die bij 10km/u meer output levert als een SON, maar als je het filmpje even pauzeert zie je dat ie meer dan 3x zo veel weerstand heeft bij die 10km/u!
Dan de remmen, goeie trp klauwen maar weer die verschrikkelijke flatmount standaard en hij noemt het nog een voordeel ook! Terwijl de voorvork in beeld is waar 2 stukken pijp in gebakken zijn om de remklauw te monteren, de achtervork net als de Troll en Ogre zo’n vreselijk gietstuk heeft gekregen om die flatmount klauwen op te monteren raaskalt hij lekker verder over ‘de nieuwe standaard’ , ja heerlijk als je geen grotere schijven dan 160mm kan monteren, lijkt me echt fijn de Aspin af.
Hij praat over het ontbreken van laterale stijfheid en hoe oversize buizen dat op kunnen lossen??? Volgens mij kun je met dit staal gewoon niet betere zaken doen, mijn Big Dummy is ook van 4130 en om eerlijk te zijn is het gewoon het goedkoopste wat heel blijft, niets meer.
Dit is geen review maar gewoon een vlogger die een ander z’n vlog bespreekt en nog slecht gekeken en geluisterd heeft ook.