Ik ben momenteel inderdaad een rit naar Göteborg aan het inplannen voor eind juni, begin juli. Route door Duitsland en Zweden.
- Overnachtingen: in Nederland één ergens bij Emmen, in Duitsland één tussen Bremen en Hamburg. Vaker gedaan, beviel me goed, Hopelijk gaat het me lukken.
- Veerboot: nachtboot Travemünde-Trelleborg. Hopelijk gaat dat lukken.
- Trelleborg-Göteborg zoveel mogelijk wildkamperen.
Zaken waar ik me nog zorgen over maak zijn
- Wat is qua overnachten veilig en gewenst? campings? B&Bs? hotels?
- Hoe bereid ik me goed voor op alle maatregelen onderweg, zoals in supermarkten?
- Wat als ik ziek wordt met Covid19(verschijnselen). Moet ik dan ter plekke in quarantaine? Naar huis reizen of verder reizen zou zeer asociaal zijn.
- Wat als er weer een nieuwe uitbraakgolf komt en de grenzen gaan dicht
- Hoe zit het met de reis/ziekteverzekering. Voor Duitsland geldt nog code geel, maar zal verbeteren. Moet nog goed uitgezocht worden.
- Overnachtingen: in Nederland één ergens bij Emmen, in Duitsland één tussen Bremen en Hamburg. Vaker gedaan, beviel me goed, Hopelijk gaat het me lukken.
- Veerboot: nachtboot Travemünde-Trelleborg. Hopelijk gaat dat lukken.
- Trelleborg-Göteborg zoveel mogelijk wildkamperen.
Zaken waar ik me nog zorgen over maak zijn
- Wat is qua overnachten veilig en gewenst? campings? B&Bs? hotels?
- Hoe bereid ik me goed voor op alle maatregelen onderweg, zoals in supermarkten?
- Wat als ik ziek wordt met Covid19(verschijnselen). Moet ik dan ter plekke in quarantaine? Naar huis reizen of verder reizen zou zeer asociaal zijn.
- Wat als er weer een nieuwe uitbraakgolf komt en de grenzen gaan dicht
- Hoe zit het met de reis/ziekteverzekering. Voor Duitsland geldt nog code geel, maar zal verbeteren. Moet nog goed uitgezocht worden.