Post-werkweek en pre-weekend wandeling:
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Heb je een poging gedaan om op Linkeroever te geraken of is dat nog steeds een no-go zone?nicolevelo schreef: ↑za 25 apr, 2020 07:31Nieuwsgierig naar hoe het er tijdens coronatijden in 't Stad aan toe gaat, maakte ik vorige week een tochtje via Antwerpen centrum.
Ik had gelezen dat dit beperkt is tot mensen met een essentieel beroep omdat de mogelijkheden zeer beperkt zijn ( voetgangerstunnel is bvb te smal om afstand te houden).bdr schreef: ↑za 25 apr, 2020 13:37Heb je een poging gedaan om op Linkeroever te geraken of is dat nog steeds een no-go zone?nicolevelo schreef: ↑za 25 apr, 2020 07:31Nieuwsgierig naar hoe het er tijdens coronatijden in 't Stad aan toe gaat, maakte ik vorige week een tochtje via Antwerpen centrum.
Geduld heb ik wel, ik vond het alleen een frappant nevenverschijnsel van de Corona-crisis dat je nu naar Temse moet fietsen om op een veilige manier de Schelde over te steken...
De Stadshaven in Woudrichem. Daar liggen veel oude schepen (en er is ook nog een oude werf en een restaurant). Normaal zijn er veel mensen (en geparkeerde auto's) maar nu was het uitgestorven.
Een ware innovatie, die teksten in de fotovakken
Mooi plaatje hoor!