Dat klopt Martin, het is nummer 71. Hoewel ik (ook met bril op ) dat niet echt goed uit jouw plaatje kan opmaken, ik zou er ook 13 of 73 van kunnen maken.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat klopt Martin, het is nummer 71. Hoewel ik (ook met bril op ) dat niet echt goed uit jouw plaatje kan opmaken, ik zou er ook 13 of 73 van kunnen maken.
Dan blijft m'n reservebinnenband gelukkig mooi in de schuur liggen....
Of je plaatst het nu, en dan kijken wie het snelst de locatie vindtPeterVanRijn schreef: ↑di 21 apr, 2020 09:16"aanleg kanaal gestaakt" in Google gaf het Goudriaankanaal als bovenste hit.
Maar er zijn vast meer kanalen niet afgemaakt, dus een beetje mazzel was het wel.
In de loop van de dag komt de volgende foto. Ik heb al een kandidaat maar moet nog even uitvogelen waar het ook alweer precies is.
Ik denk aan de naam Goudriaan meestal aan het gelijknamige dorp met de postcode 2977 xx in Zuid-Holland, maar de bewuste raadselfoto met het huis nummer 71 is gewoon binnen de gemeente Amsterdam genomen! En nog verrekter is dat ik in november 2016 hier langs heb gefietst van Ransdorp naar Uitdam!WillemT schreef: ↑di 21 apr, 2020 09:01Klopt! Het gaat om het Goudriaankanaal .
Snel gevonden Peter.
Aan de andere kant van de nattigheid loopt een fietspad, ik verwacht, dat de fotograaf daar even gestopt is voor de foto.spoorzoeker schreef: ↑di 21 apr, 2020 09:25Alles goed en wel.
Maar welke kapriolen heeft onze fotograaf uitgehaald om de foto te kunnen maken?
Ik zie alleen maar nattigheid op zijn standplaats.
Is het de klokkenstoel van Spanga, Friesland?PeterVanRijn schreef: ↑di 21 apr, 2020 17:21Nou, daar is hij dan. Waar staat deze klokkenstoel.
klokkenstoel.jpeg
Ja zoeken op "Klokkenstoel begraafplaats" gaf snel de oplossing.PeterVanRijn schreef: ↑di 21 apr, 2020 17:54Ja hoor, een klokkenstoel is natuurlijk ook een te makkelijk onderwerp, bedenk ik nu. Er zijn er te weinig van om het heel moeilijk te maken. Jij bent JJ.